در گفت و گو با سینمافا

علیرضا رضاداد: منعی برای برگزاری جشنواره‌های خصوصی وجود ندارد/ بخش خصوصی باید الگوهای مالی این را به دست آورد

علیرضا رضاداد: منعی برای برگزاری جشنواره‌های خصوصی وجود ندارد/ بخش خصوصی باید الگوهای مالی این را به دست آورد

سینمافا- علیرضا رضاداد، مشاور ارشد رئیس سازمان سینمایی گفت: هیچ مانعی برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی از سوی دولت وجود ندارد و فقط مهم این است که بخش خصوصی منابع مالی آن را تامین کند.

وی در گفت و گو با خبرنگار سینمافا در پاسخ به این سوال که «به عنوان کسی که سال‌هاست مسئولیت‌های مختلف سینمایی دارید فکر می‌کنید بخش خصوصی بتواند برگزار کننده جشنواره‌ها باشد» گفت: منعی در این مورد وجود ندارد. از 100 جشنواره‌ای که در کشور برگزار می‌شود 5-6 تای آنها را سازمان سینمایی برگزار می‌کند. بقیه را یا مثل جشن حافظ بخش خصوصی برگزار می‌کند یا جشنواره پروین اعتصامی که ان جی او ها برگزار می‌کنند.
رضاداد افزود: از نظر مقررات منعی برای برگزاری جشنواره خصوصی سینمایی وجود ندارد. ولی بخش خصوصی هنوز در کشور ما امکان جذب اسپانسرهای مورد نیاز جشواره را ندارد و هنوز الگوهایی را که بتواند پول جشنواره را از دل خودش دربیاورد، پیدا نکرده. فکر می‌کنم با رونق سینما چه در حوزه فیلم کوتاه و چه بلند و چه مستند، خود به خود این رونق به برگزاری رویدادها هم می‌رسد. الان بچه‌های تشکل‌های غیر سینمایی آمادگی دارند با منابع خودشان جشنواره فیلم یاس را برگزار کنند. ولی از طرف ما هیچ مانعی وجود ندارد.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x