با بازی مجدد مایکل کیتون، جنا اورتگا و وینونا رایدر

«بیتل‌جوس ۲» بعد از ۳۶ سال به روی پرده می‌رود

«بیتل‌جوس ۲» بعد از ۳۶ سال به روی پرده می‌رود

از تریلر جدیدی که برادران وارنر از فیلم بعدی تیم برتون منتشر کرده‌اند، مشخص شد که مایکل کیتون دوباره نقش خود را به عنوان شخصیت اصلی «بیتل جویس» بازی می کند. دنباله این فیلم که رسماً “Beetlejuice Beetlejuice” نام دارد، قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر اکران شود. نسخه‌ی اول این فیلم در سال ۱۹۸۸ به روی پرده رفته بود و هشتمین فیلم پرفروش آن سال شد.

علاوه بر کیتون («بیتل جویس» اصلی)، وینونا رایدر و کاترین اوهارا به ترتیب در نقش لیدیا و دلیا دیتز بازگشته‌اند. جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، تازه وارد خانواده را بازی می کند. مونیکا بلوچی نقش همسر بیتل جویس را بازی می‌کند و ویلم دفو در نقش «افسر پلیس در زندگی پس از مرگ» و «ستاره اکشن فیلم B» سابق -که مهارت‌های بازیگری او به عنوان یک کارآگاه زندگی پس از مرگ به او کمک می‌کند- بازی می‌کند. جاستین تروکس نیز در نقشی جدید به دنباله‌ی فیلم می‌پیوندد.

“Beetlejuice” اصلی داستان یک زوج متوفی است که سعی می کنند با کمک روح عجیب بیتل‌جوس، «خانواده‌ی دیتز» را از خانه جدیدشان فراری دهند. در فیلم اول، الک بالدوین و جینا دیویس در نقش میتلندز بازی کردند و جفری جونز، اوهارا و رایدر خانواده دیتز را تشکیل می دادند. این فیلم پس از اکران خود طرفدارانی پیدا کرد و بعداً یک اقتباس موزیکال موفق در برادوی از این داستان به روی صحنه رفت.

برتون نوامبر گذشته در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که فیلمبرداری دنباله «Beetlejuice» را پس از یک ماه تاخیر به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA به پایان رسانده است. در ماه سپتامبر، او به ایندیپندنت فاش کرد که تنها «یک روز و نیم» از فیلمبرداری قبل از تعطیلی باقی مانده است.

آلفرد گوف و مایلز میلار، خالقان سریال «چهارشنبه» از شبکه نتفلیکس با بازی اورتگا، فیلمنامه «بیتل جویس بیتل جویس» را نوشتند.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x