پایان اسکار برای ستاره‌ای متولد می‌شود

گرین بوک برنده جوایز کلیدی اتحادیه تهیه کنندگان (PGA Awards) شد

گرین بوک برنده جوایز کلیدی اتحادیه تهیه کنندگان (PGA Awards) شد

سینمافا- پیام خدابنده‌لو- جوایز اتحادیه تهیه کنندگان به فیلم «گرین بوک» ساخته پیتر فارلی رسید. بدین ترتیب، این فیلم مدعی جدی تصاحب اسکار بهترین فیلم شد، هر چند حواشی فیلم دامنه دار است.

ماجرای توئیت جنجالی یکی از فیلمنامه نویسان این اثر که صحبت‌های ترامپ را مبنی بر خوشحالی بعضی مسلمانان هنگام حمله به برج‌های دوقلو تایید کرده بود، این روزها به کمپین «گرین بوک» ضربه جدی زده و در عین حال رسوایی‌های مربوط به ماجرای سال‌ها قبل که پیتر فارلی (کارگردان «گرین بوک») آلت جنسی‌اش را به یکی از بازیگران نشان داده هم باعث عذرخواهی او شده بود. قبل‌تر هم ویگو مورتنسن بازیگر اصلی فیلم به خاطر به کار بردن عبارتی نژادپرستانه، مورد انتقاد قرار گرفته بود.

با همه این حواشی «گرین بوک» حالا خودش را در نزدیکی اسکار حس می‌کند. جایزه اتحادیه تهیه کنندگان، یکی از مهم‌ترین جوایز پیش از اسکار است و 21 فیلم از 29 برنده قبلی این مراسم، در نهایت به اسکار بهترین فیلم رسیده‌اند.

گرین بوک، پیش‌تر برنده جایزه بهترین فیلم کمدی/ موزیکال گلدن گلوب هم شده بود.

هر چند باید منتظر ماند و دید حواشی فیلم، چقدر بر نظر رای دهندگان تاثیر خواهد گذاشت. سه شنبه که اسامی نامزدهای اسکار مشخص می‌شود، می‌توان بخشی از این تاثیر را مشاهده کرد.

ناکام بزرگ اتحادیه «ستاره‌ای متولد می‌شود» ساخته تحسین شده بردلی کوپر بود. این فیلم پیش‌تر گلدن گلوب و کریتیک چویز را هم از دست داده بود و حالا با شکست در اتحادیه تهیه کنندگان، بختش برای تصاحب اسکار بهترین فیلم به حداقل می‌رسد. آخرین امیدهای این فیلم به سه اتحادیه تاثیرگذار کارگردانان، بازیگران و فیلمنامه نویسان است که طی روزها و هفته‌های آینده برندگان‌شان را معرفی خواهند کرد.

رقیب اصلی «گرین بوک» برای تصاحب اسکار بهترین فیلم «رما» ساخته آلفونسو کوارون است که پیش‌تر جوایز گلدن گلوب و کریتیک چویز را با موفقیت پشت سر گذاشته بود.

 

فهرست برندگان اتحادیه تهیه کنندگان:

بهترین فیلم سینمایی: گرین بوک
بهترین فیلم انیمیشن: اسپایدرمن: سفر به درون
بهترین فیلم مستند: تو همسایه من نیستی؟

بهترین سریال درام: آمریکایی‌ها
بهترین سریال کمدی: خانم میزل شگفت‌انگیز
بهترین مینی سریال: ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x