پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا را در این فیلم به خاطر می‌سپارید

نگاهی اجمالی بر فیلم «ملاقات خصوصی»

نگاهی اجمالی بر فیلم «ملاقات خصوصی»

سینمافا- محمد پورصادقی- فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کاگردانی امید شمس، فیلمی است که نشان می‌دهد این کارگردان جوان، در بکارگیری پتانسیل‌های موجود سینمای ایران و در عین حال، آفرینش اثری متفاوت و جذاب، توانایی‌های خوبی دارد.

این فیلم به واسطه‌ی بازی درخشان بازیگران اصلی، پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا، از حیث اجرای نقش‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. پریناز ایزدیار در این فیلم به بلوغ بازیگری رسیده و نقش خود را در مقایسه با کارنامه‌ی خودش، با ظرافتی مثال‌زدنی ایفا کرده است. شخصیت او در فیلم‌نامه هم به درستی و به اندازه تعریف شده و این امر باعث شده تا بازی او بسیار تأثیرگذار باشد. هوتن شکیبا نیز بازی قدرتمندی ارائه داده و با تسلط روی اکت‌ها و حتی صدا، جایگاه یک بازیگر توانمند را به‌خوبی حفظ کرده است.

جنبه‌های دیگر فنی این فیلم مثل طراحی صحنه، نور و رنگ، موسیقی، فیلم‌برداری و تدوین هم به‌خوبی انتظارات مخاطب را برآورده می‌کنند و به غنای بصری و درام فیلم کمک شایانی می‌کنند. با این حال و به مدد عناصری که به کمک داستان اصلی آمده‌اند – و از جمله رابطه‌ی عاطفی متفاوت شخصیت‌های اصلی-، کهنگی خط اصلی داستان هنوز مشخص است. داستانی که شباهت‌هایی با نمونه‌های دیگری دارد که پیش‌تر دیده و شنیده‌ایم.

با این حال، این فیلم اولین ساخته کارگردان جوانی است که با این اثر، ما را به کارهای بعدی خود امیدوار کرده است.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x