نشست پرسش و پاسخ «قصر شیرین» برگزار شد

میرکریمی: انحصارگران طاقت حضور بقیه را ندارند

میرکریمی: انحصارگران طاقت حضور بقیه را ندارند

سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم «قصر شیرین»  با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

رضا میرکریمی، کارگردان فیلم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فیلم‌های او ضد مرد هستند گفت: من چنین فکری نمی‌کنم. مردهای فیلم‌هایم را هم دوست دارم. ولی به هر حال فیلم‌هایم بازتابی از جامعه است و باید مشکلات را نشان دهیم.

حامد بهداد هم در این مورد گفت: همین که ما مردی را می‌بینیم که دچار تحول می‌شود و به رستگاری می‌رسد یعنی فیلم ضد مرد نیست و چه چیزی بهتر از اینکه تحول یک مرد در مدت فیلم اتفاق بیافتد.

میرکریمی همچنین درباره دلیل شرکت فیلم «قصر شیرین» در جشنواره ملی فجر در حالی که او خودش دبیر جشنواره جهانی است گفت: واقعیت این است که هر کاری انجام دهیم، حرفی می‌زنند. اگر فیلم را برای جشنواره جهانی نگه می‌داشتم، می‌گفتند فیلم را به جشنواره خودش برده. به هر حال من به عنوان فیلمساز، فیلمی ساخته‌ام و طبیعی است که حق دارم در جشنواره ملی فجر شرکت کنم.

میرکریمی که تهیه کنندگی فیلم پر ستاره “ما همه با هم هستیم” را هم بر عهده داشته، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “شما دستمزدهای کلانی به بازیگران این فیلم داده اید” گفت: به من پاس گل دادید! چند ماه در برابر شایعات و حملات به پروژه “ما همه با هم هستیم” سکوت کردم. اما باید بگویم که عده ای که خودشان دستمزدهای عجیب به بازیگران می دهند و فیلم های سخیف تولید می کنند، تحمل حضور دیگران را ندارند و چنین حملات رسانه‌ای ترتیب می دهند.

میرکریمی: صبر کنید تا “ما همه با هم هستیم” را ببینید که چه کمدی قدرتمندی است و اصلا در آن خبری از شوخی های سخیف نیست. ضمنا دستمزد بازیگران فیلم هم کاملا متعارف است.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x