هنوز مشخص نیست سینمای رسانه‌ها کجاست!

جدول سینمای رسانه‌ها جشنواره فجر قرعه کشی شد/ اکثر فیلم‌های مهم در روزهای اول

جدول سینمای رسانه‌ها جشنواره فجر قرعه کشی شد/ اکثر فیلم‌های مهم در روزهای اول

سینمافا- جدول نمایش سینمای رسانه‌ها جشنواره فجر قرعه کشی شد و اکثر فیلم‌های مورد انتظار، در روزهای اول به نمایش در می‌آیند.

فیلم‌های «غلامرضا تختی» (بهرام توکلی) و «سال دوم دانشکده من» (رسول صدرعاملی) در روز اول، «بنفشه آفریقایی» (مونا زندی حقیقی) و «تیغ و ترمه» (کیومرث پوراحمد) در روز دوم، «ناگهان درخت» (صفی یزدانیان) و «قصر شیرین» (رضا میرکریمی) در روز سوم و «طلا» (پرویز شهبازی) و «شبی که ماه کامل شد» (نرگس آبیار) در روز پنجم به نمایش درمی‌آیند که هشت فیلم مهم جشنواره هستند.

در مقابل در نیمه دوم دو فیلم «متری شیش و نیم» (سعید روستایی) و «سرخ پوست» (نیما جاویدی) در روز هشتم و «آشفته‌گی» (فریدون جیرانی) در روز دهم مهم‌ترین فیلم‌های نیمه دوم هستند. بدین ترتیب به نظر می‌آید هیجان جشنواره پس از روز پنجم، به شدت کاهش یابد. هر چند نباید فراموش کرد که در بسیاری از سال‌ها، بهترین‌های جشنواره از بین فیلم‌های ناشناخته و حتی اول بوده‌اند و فیلمسازان بزرگ، منتقدان را سرخورده کرده‌اند.

نکته عجیب اینکه قرعه کشی سینمای رسانه‌ها در شرایطی انجام شده که نه مشخص است سینمای رسانه‌ها دقیقا کجاست و نه معلوم است سئانس‌های اول تا چهارم دقیقا در چه ساعتی هستند.

از حواشی عجیب مراسم قرعه کشی هم اعتراض چند فیلمساز بود. در حالی که نمایش فیلم‌های مستند و کوتاه، پیش از این در سینمای رسانه‌ها مرسوم نبوده و مسئولان جشنواره، به تازگی آن را باب کرده‌اند، باز هم صدای اعتراض بعضی از این سینماگران درآمد. یکی از آن‌ها معتقد بود که قرعه کشی نباید به این شکل انجام شود که سئانس اول به فیلم‌های مستند و کوتاه و انیمیشن اختصاص یابد و باید تمام فیلم‌ها در یک گوی قرعه کشی شوند!

ضمنا بازیگر کودک یکی از فیلم‌ها هم از مسئولان جشنواره تقاضا کرد که به بچه‌ها هم جایزه بدهند.

در ادامه جدول نمایش سینمای رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x