در نشست فیلم «جمشیدیه» مطرح شد؛

یلدا جبلی: جمشیدیه شعاری نیست

یلدا جبلی: جمشیدیه شعاری نیست

سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «جمشیدیه» به کارگردانی یلدا جبلی، دقایقی پیش با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

یلدا جبلی کارگردان فیلم جمشیدیه در خصوص شعاری بودن فیلمش گفت: فیلم من شعاری نیست، بلکه شخصیت بازیگر نقش اول زن فیلمم اصولاً شخصی فیلسوف و فرهیخته بود. از طرفی چرا فکر می کنید کسی غیرعادی صحبت می کند پس شعار می دهد؟؟ شاید واقعاً کسی اینطور حرف بزند و مثل ما نباشد. این غیرطبیعی نیست. چیزی که ما از دادگاه‌ها در ذهن ما هست لزوماً همه آنچه که در همه دادگاه‌ها اتفاق می‌افتد نیست. با جمع کثیری از وکلا و افراد شاغل در دادگستری در خصوص فیلمنامه صحبت کردم و سعی کردم خروجی مطلوبی را برای فیلمم از این حیث داشته باشم.

وی در خصوص حضور کیومرث پوراحمد به عنوان بازیگر هم گفت: حس کردم برای نقش این پدر انتخاب آقای پوراحمد بسیار مناسب است. البته عکس‌العمل‌های منفی در این خصوص را تنها میان شما اهالی رسانه دیدم، اما مردم هم در اکران های مردمی از این انتخاب راضی بودند.

جبلی در خصوص انتخاب حامد کمیلی و سارا بهرامی به عنوان یک زوج در فیلمش داشت نیز گفت: از آنجا که این زوج در کنار هم بارها دیده شده اند و برای مردم آشنا هستند، خودم دلم می خواست زوجی آشنا را از این حیث در فیلمم داشته باشد. خدا را شکر این تصمیم من از سمت مخاطب مردمی هم با اقبال خوشی مواجه شده است.

فردین خلعتبری که علاوه بر آهنگساز، تهیه کننده فیلم هم بود تکراری بودن سوژه را قویاً رد کرد و گفت: سوژه به هیچ وجه تکراری نیست. مگر چند فیلم داریم که در آن شخصیت فیلم فکر کند که کسی را به قتل رسانده بعد برای اعتراف شخصاً به کلانتری برود؟

پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر این فیلم هم در خصوص قبول این نقش گفت: بسیار با این مادر همزادپنداری کردم و از این رو دلم خواست آن را بازی کنم.

حامد کمیلی دیگر بازیگر فیلم جمشیدیه با بیان اینکه برایش فرقی نمی‌کند که با چه کسی بازی می‌کند گفت: اینکه پارتنر من در فیلم بازهم خانم سارا بهرامی است، دلیل نمی‌شد که پیشنهاد بازی در این فیلم را نپذیرم. از طرفی این نقش با سایر نقش های من در کنار خانم بهرامی فرق می کرد.

سارا بهرامی در خصوص امکان دریافت مجدد سیمرغ بلورین در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: من جایزه را دوست دارم اما برای جایزه بازی نمی کنم. نقشم را دوست دارم و اتفاقاً خدا را شکر که نقش ترانه در فیلم جمشیدیه با ادبیات بسیار والا سخن می‌گوید. از انتخابم برای بازی در فیلم جمشیدیه راضی هستم و به آن افتخار می کنم.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x