واکنشی به انتقادات مارتین اسکورسیزی از محصولات مارول

نویسنده سریال «لاست»: همه محصولات مارول را یک سطح نبینیم؛ «بلک پنتر» سینماست

نویسنده سریال «لاست»: همه محصولات مارول را یک سطح نبینیم؛ «بلک پنتر» سینماست

سینمافا- «دیمن لیندلاف» در آستانه‌ی پخش سریال «واچمن‌» می‌گوید: «به نظر من باید فضا برای فیلم‌های سرگرم‌کننده و عامه‌پسند، مستقل و سینما وجود داشته باشد.»

واکنش‌ها به انتقاد «مارتین اسکورسیزی» از فیلم‌های ابرقهرمانی مارول همچنان ادامه دارد. آخرین معترض به اظهارات کارگردان «ایرلندی» (The Irishman) «دیمن لیندلاف» نویسنده‌ی سریال‌های تلویزیونی است که «واچمن» (Watchmen) او به زودی از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود. او در مصاحبه با ورایتی می‌گوید «شهر بازی» خواندن فیلم‌های مارول چنانکه اسکورسیزی می‌گوید منصفانه نیست.

او می‌گوید: «به نظر من «لوگان» و یا «پلنگ سیاه» (Black Panther) بسیار به سینما نزدیک‌اند و یک سطح کردن فیلم‌های مارول منصفانه نیست. کنجکاوم بدانم که اسکورسیزی چند فیلم ابرقهرمانی دیده است. من فکر می‌کنم باید فضا برای فیلم‌های سرگرم‌کننده و عامه‌پسند، مستقل و سینما وجود داشته باشد.»

اظهارات لیندلاف بسیار به «کوین اسمیت» یکی از شیفتگان کتاب‌های مصور شباهت دارد. او هفته‌ی گذشته در مصاحبه با یاهو گفته بود اسکورسیزی «دلبستگی عاطفی» به فیلم‌های مارول ندارد تا بتواند در موردشان قضاوت کند.

لیندلاف به ورایتی می‌گوید سریال «واچمن» او انعکاس سینمایی است که اسکورسیزی در مصاحبه‌اش با مجله‌ی «امپایر» به آن ارجاع می‌دهد. این سریال دنباله‌ای برای رمان‌های مصور محبوب «آلن مور» با بازی «رجینا کینگ»، «جین اسمارت» و «جرمی آیرونز» است. این سریال ۲۰ اکتبر (یکشنبه ۲۷ مهرماه) از شبکه‌ی HBO روی ایر می‌رود.

منبع: 30 نما

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x