یک حادثه تلخ

طراح صحنه سریال «خواب زده» درگذشت

طراح صحنه سریال «خواب زده» درگذشت

سینمافا- مهدی جعفری که به دلیل آتش‌سوزی در محل تصویربرداری سریال نمایش خانگی «خواب زده» دچار سوختگی حاد شده بود، بعد از دو روز بستری، صبح امروز (21 مهر ماه) در بیمارستان در گذشت.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» در گفت‌وگویی با ایسنا، با تایید خبر در گذشت مهدی جعفری گفت: آخرین روزهای تصویربرداری را پشت سر گذاشته بودیم، نمی‌دانیم واقعا چه اتفاقی افتاد، سوختگی آنقدر شدید بود که نمی‌شد کاری کرد. کار ما متوقف شده است چون نه دکور را داریم و نه وحید را.

وی در ادامه درباره‌ی مراسم تشییع این طراح صحنه گفت: فعلا کارهای ترخیص انجام و به کرج که محل زندگی‌اش بود منتقل شده است. پس از انجام مراحل پزشکی قانونی مراسم برگزار خواهد شد.

این تهیه‌کننده گفت: ما برای کارشناسی حادثه رخ داده در خواست کارشناسی کرده‌ایم. چون کسی داخل آن لوکیش نبود، واقعا باید ببینیم ماجرا چه بوده است؟ نمی‌دانیم واقعا چه اتفاقی افتاده است. لوکیشن ما فینال کار بود و کاملا برا ی فیلم‌برداری آماده شده بود و همه باید آنجا را ترک می‌کردند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که ایشان دوباره به لوکیشن بازگشته و آن اتفاق افتاد. خداوند به خانواده مهدی جعفری صبر بدهد.

روز گذشته شنبه ۲۰ مهر ماه، مهدی جعفری طراح صحنه تلویزیون به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال شبکه خانگی «خواب زده» دچار ۸۵ درصد سوختگی شد.

خواب زده به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، به نویسندگی سعید نعمت‌الله، سریالی در ژانر وحشت برای نمایش خانگی است که با انجام مراحل تصویربرداری و سپری کردن مراحل فنی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x