به درخواست علیرضا رضاداد؛

علیرضا تابش دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شد

علیرضا تابش دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شد

سینمافا- طی حکمی از سوی سرپرست سازمان سینمایی، علیرضا تابش به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در حکم حسین انتظامی خطاب به تابش با اشاره به سابقه ایشان در مدیریت فرهنگی و سینمایی آمده است: امیدوارم با توجه به اهمیت این جشنواره در ارتقاء سطح کیفی آثار مرتبط با کودکان و نوجوانان که نقش مهمی در مناسبات جامعه امروز و فردا ایفا می کنند و همچنین بهره مندی از توانایی و مشارکت همه فعالان حوزه های مرتبط در برگزاری شایسته جشنواره موفق و موید باشید.ضمن قدردانی از مشارکت شهرداری اصفهان در برگزاری این جشنواره، امید می رود این الگوی هم افزایی به سایر فعالیت های فرهنگی هنری تسرّی یابد.

شایان ذکر است علیرضا رضاداد به دلیل انجام عمل جراحی و به منظور پیشگیری از هرگونه وقفه در فعالیتهای مرتبط با برگزاری جشنواره از رئیس سازمان سینمایی درخواست کرد که مسئولیت دبیری جشنواره به فرد دیگری واگذار شود.

حسین انتظامی در پاسخ به درخواست علیرضا رضاداد نوشت: عطف به مرقومه ارسالی و با آرزوی سلامتی و تندرستی آن برادر عزیز، بدینوسیله با درخواست جنابعالی موافقت می شود. وظیفه خود می دانم از تلاش های مجدانه جنابعالی در مدیریت این جشنواره که گسترش کمی و کیفی آن را به ارمغان آورده است قدردانی کنم. همچنین درخواست می شود با حضور خود در شورای سیاستگذاری این جشنواره ، همچنان یاریگر سینماگران و جشنواره باشید.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x