آغاز اکران «اتاق تاریک» از نیمه آذر

روح‌الله حجازی روی فرش قرمز جشنواره هانوی

روح‌الله حجازی روی فرش قرمز جشنواره هانوی

سینمافا- فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی که این روزها در بخش مسابقه پنجمین جشنواره هانوی ویتنام حضور دارد، از نیمه آذرماه روی پرده سینماها خواهد رفت.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره هانوی ویتنام شب گذشته با حضور روح‌الله حجازی به عنوان کارگردان فیلم «اتاق تاریک» که تنها فیلم ایرانی بخش مسابقه این جشنواره است، برگزار شد.

«اتاق تاریک» پنجمین فیلم بلند سینمایی روح‌الله حجازی است که با 11 فیلم از دیگر کشورهای جهان در بخش مسابقه پنجمین جشنواره هانوی ویتنام به رقابت می‌پردازد.

حجازی پیش از این فیلم‌های «در میان ابرها»، «زندگى خصوصى آقا و خانم میم»، «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» و «مرگ ماهى» را کارگردانی کرده و «در میان ابرها» نخستین ساخته او در بیست‌وششمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم اول را دریافت کرد. دو فیلم بعدى‌اش «زندگى خصوصى آقا و خانوم میم» و «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» هر دو به دلیل ممیزى از جشنواره فجر کنار گذاشته شدند و «زندگى مشترک آقاى محمودى و بانو» بعد از دو سال توقیف و به دلیل حضور در جشنواره‌هاى خارجى فقط چند نمایش محدود در بخش خارج از مسابقه جشنواره داشت اما هر دوی این فیلم‌ها اکران موفقی در سینماها داشتند.

«اتاق تاریک» روایتگر داستان فرهاد و هاله است که فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می‌دهد.‌‎

ساره بیات و ساعد سهیلى با معرفى بازیگر خردسال سید علیرضا میرسالارى بازیگران این فیلم هستند.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x