قسمت اول این فیلم از نظر منتقدان بهترین ابرقهرمانی تاریخ سینماست

خبر خوش: رایان کوگلر قسمت دوم «بلک پنتر» را هم خودش کارگردانی می‌کند

خبر خوش: رایان کوگلر قسمت دوم «بلک پنتر» را هم خودش کارگردانی می‌کند

سینمافا- «رایان کوگلر» بار دیگر به واکاندا باز خواهد گشت. این کارگردان جوان روز گذشته قراردادی مبنی بر کارگردانی و نویسندگی فیلم‌نامه فیلم «Black Panther 2» را امضا کرد. «چادویک بوزمن» نیز قرار است بار دیگر لباس پلنگ سیاه را بر تن کند و به همراه دیگر همکارانش داستان دیگری از سرزمین واکاندا را بازگو کنند. هنوز اطلاعاتی درباره زمان انتشار و سیر داستانی این فیلم در دست نیست و کمپانی مارول نیز در این باره سکوت کرده است.

فیلم «Black Panther» سال گذشته با فروش جهانی 1.3 میلیارد دلار و فروش 700 میلیون دلار در آمریکا پر فروش‌ترین فیلم کمپانی مارول نام گرفت. انتظار می‌رود که این فیلم در کسب جوایز نیز به‌ اندازه فروش باکس آفیسش موفق باشد . به گزارش منابع سایت خبری ورایتی انتظار می‌رود که روند تولید و فیلم‌برداری فیلم در پایان سال آینده و یا ابتدای 2020 آغاز شود، اگرچه زمان دقیق آن به آماده شدن فیلم‌نامه بستگی دارد.

به نظر می‌رسد که «کوگلر» قصد دارد قبل از شروع پروژه «پلنگ سیاه 2» فیلم دیگری را فیلم‌برداری کند که به احتمال زیاد ساخت جدید «12 مرد خشمگین» خواهد بود. هنوز مشخص نیست که «کوگلر» ساخت فیلم «پلنگ سیاه 2» را در اولویت قرار می‌دهد یا فیلم دیگری را طبق برنامه قبلی خود فیلم‌برداری می‌کند.

 

منبع: 30 نما

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x