انتخاب یک کاربر عادی...

گاف یک رسانه و ارجاع بازیگر به آن!

گاف یک رسانه و ارجاع بازیگر به آن!

سینمافا- بی دقتی یک رسانه، موجب انتشار خبر نادرستی شده که متاسفانه طی ساعات گذشته، بارها و بارها بازنشر شده. خبری مبنی بر اینکه «وب سایت مشهور آی ام دی بی، محمدرضا گلزار را به عنوان سیزدمین بازیگر مرد خوش‌تیپ در تاریخ انتخاب کرده!‌» اما واقعیت چه بوده؟
این وب سایت که معروف‌ترین مرجع اطلاعات فیلم‌ها و سینماگران دنیاست، امکان‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داده که از جمله آنها، امکان ایجاد فهرست‌های دلخواه است. خودِ شما هم می‌توانید طی چند ثانیه، در این سایت ثبت نام کنید و هر فهرستی از ترین‌های مورد نظرتان را تهیه کنید.
کاربری به نام «هل_گولوکوز» دو سال قبل، فهرست 99 بازیگر مرد خوشتیپ تاریخ را از نظر خودش منتشر کرده و گلزار را در جایگاه سیزدهم قرار داده. حالا این فهرست، به عنوان انتخاب رسمی آی ام دی بی، اعلام شده. در حالی که این سایت اصولا انتخاب‌های شخصی انجام نمی‌دهد. اگر به این سایت مراجعه کنید، هزاران هزار فهرست با عناوین مختلف می‌بینید و جالب اینکه مثلا کاربر دیگری گلزار را در میان بدترین بازیگرانش تاریخ قرار داده است!
اشتباه این رسانه، در دیگر صفحات مجازی هم کپی شده،‌ از جمله خودِ محمدرضا گلزار آن را در اینستاگرامش به عنوان پست و استوری درج کرده و کاربران پرشماری هم به او تبریک گفته‌اند. اما بسیاری هم به گلزار یادآوری کرده‌اند که این فقط انتخاب یک کاربر عادیست. به هر حال در عصری زندگی می‌کنیم که مخاطب دسترسی سریع به اطلاعات دارد و می‌تواند با یک جست و جوی تازه، درست یا غلط بودن خبر را متوجه شود.

لینک مربوط به فهرست  که نشان می‌دهد رتبه سیزدهمی گلزار تنها انتخاب یک کاربر است و نه سایت آی ام دی بی:
https://www.imdb.com/list/ls063327447/?ref_=rltls_15

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x