نمایش سیزده فیلم از آثار جشنواره و استقبال چشمگیر از فیلم‌های سیدی، معادی و حاتمی‌کیا

گزارشی از میزبانی همدان در جشنواره فیلم فجر

گزارشی از میزبانی همدان در جشنواره فیلم فجر

سینمافا- همدان هم مثل بقیه استان‌های کشور، امسال میزبانی جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشت.

سعید شرفی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان که با دو سینمای قدس و فلسطین برگزار کننده‌ی جشنواره بود، تلاش کرد با اطلاع‌رسانی وسیع درباره‌ی فیلم‌ها و برگزاری مسابقه عکس سلفی و پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت‌ها، میزان استقبال مردم را به حداکثر برساند.

امسال سیزده فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، بمب؛ یک عاشقانه، به وقت شام، دارکوب، تنگه ابوقریب، سرو زیر آب، سوء تفاهم، خجالت نکش، امیر، جاده قدیم، چهار راه استانبول، ماهورا و فیلشاه از آثار بخش مسابقه‌ی جشنواره فجر در همدان به نمایش درآمدند که انیمیشن فیلشاه همراه با چهار فیلم کودک که از آثار جشنواره نبودند، در سئانس‌های صبح ویژه مدارس روی پرده رفت.

مشاهدات خبرنگار سینمافا نشان داد که استقبال از اکثر فیلم‌ها بسیار بالا بود و خصوصا بلیت‌های فیلم‌های هومن سیدی،‌ ابراهیم حاتمی‌کیا و پیمان معادی، از چند روز قبل به طور کامل پیش‌فروش شد.

هیچ‌گونه جا به جایی در برنامه نمایش فیلم‌ها رخ نداد و اکثر فیلم‌ها سر ساعت یا نهایتا تا پانزده دقیقه تاخیر روی پرده رفتند.

مجموعا تماشاگران از میزبانی همدان راضی بودند، اما مساحت کم سالن انتظار سینما قدس و فلسطین، باعث ازدحام جمعیت پیش از شروع نمایش فیلم‌ها شد که این به عنوان مهم‌ترین انتقاد از سوی علاقمندان مطرح شد. اما برخورد محترمانه مسئولان سالن‌ها و حضور پر رنگ مدیران دو سینما، از مثبت‌ترین اقدامات همدان در میزبانی همزمان جشنواره فجر بود.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x