جدیدترین موفقیت فیلم «هفت و نیم»

جایزه بهترین فیلم جشنواره سیدنی برای برادران محمودی

جایزه بهترین فیلم جشنواره سیدنی برای برادران محمودی

سینمافا- هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی در سیدنی استرالیا جایزه بهترین فیلم خود را به فیلم «هفت و نیم »برادران محمودی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلم، هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی 4 تا 8 دسامبر در سیدنی استرالیا برگزار شد که پس از نمایش فیلم ها هیات داوران جایزه اصلی خود را به فیلم «هفت و نیم» به نویسندگی ، کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی اهدا کردند.

هیات داوران ضمن تقدیر از نقش آفرینی تاثیرگذار بازیگران فیلم، جایزه را به نوید محمودی اهدا کردند.

نوید محمودی که در این مراسم حضور نداشت در ویدئویی که از او پخش شد ضمن قدردانی از هیات داوران و برگزارکنندگان با ابراز خرسندی از حضور فیلم در این جشنواره بیان کرد احساس می کنم مساله زنان و دختران دغدغه اصلی امروز جوامع باشد و آنها هم باید صاحب حق واقعی خود در جامعه بهره مند باشند .

بعد از فیلم «رفتن» در سال 2019 این دومین حضور نوید محمودی با فیلم «هفت و نیم» در جشنواره فیلم پارسی استرالیا بود که هردو فیلم جایزه اصلی را از این جشنواره دریافت کرده است.

از جمله فیلم های حاضر در این جشنواره می توان «ناگهان درخت» ساخته صفی یزدانیان، خانه پدری ساخته کیانوش عیاری، «بنفشه آفریقایی» ساخته مونا زندی، «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی، «طلا» پرویز شهبازی، «رضا» احمدرضا معتمدی ، «پرورشگاه» شهربانو سادات، «قسم» ساخته محسن تنابنده، «اتاق تاریک» ساخته روح الله حجازی و … را نام برد

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x