این اولین فیلم سینمایی جواد رضویان بازیگر معروف طنز تلویزیون است

معرفی فیلم: زهر مار

«زهر مار» اولین فیلم سینمایی جواد رضویان، بازیگر طنزهای تلویزیونی و فیلم‌های کمدی است که البته پیش‌تر چند سریال را هم کارگردانی کرده بود و امسال در بخش «نگاه نو» جشنواره حضور دارد.

این فیلم در قالب طنز اجتماعی روایت می شود و سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حشمت: فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهر مار …»

0 0 votes
امتیاز شما به مطلب بالا
اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
امتیاز شما به مطلب بالا
لطفا امتیازتان به نقد/بررسی بالا را ثبت کنید
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
وارد کردن ایمیلتان اجباری است

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
جزئیات فیلم:

جواد رضویان به عنوان بازیگر طنزهای تلویزیونی، شناخته می‌شود. او خصوصا در اواسط دهه هشتاد به محبوبیت چشم‌گیری دست یافت تا حدی که پایش به فیلم‌های سینمایی هم باز شد که بسیاری‌شان فروش بالایی هم داشتند. رضویان چند سریال تلویزیونی هم کارگردانی کرد ولی هیچ‌کدام نه به آثاری پر مخاطب تبدیل شدند و نه توجه منتقدان را جلب کردند. اعضای هیات انتخاب مدعی هستند که تمام فیلم‌ها از حداقل کیفیت برخوردارند و به همین دلیل، انتظار می‌رود «زهر مار» دست کم کیفیت متفاوتی با کمدی‌هایی مثل «شاخه گلی برای عروس» و «چهارچنگولی» داشته باشد که رضویان بازیگر آن‌ها بود. اما نکته نگران کننده تجربه‌های قبلی است. مثلا همین سال گذشته اعضای هیات انتخاب مدعی بودند که کمدی‌های انتخابی‌شان با آثار نازل گیشه متفاوت است، اما «خجالت نکش» حتی از نازل‌ترین فیلم‌های اکران سینماها هم بدتر بود.

0
Would love your thoughts, please comment.x