پرکارترینهای فجر سی و هشتم کدامند؛ از بازیگران تا فیلمبردار و طراحی صدا

پرکارترینهای فجر سی و هشتم کدامند؛ از بازیگران تا فیلمبردار و طراحی صدا

سینمافا- آرین نغزگو- فهرست فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر روز گذشته درحالی اعلام شد که جشنواره امسال با حاشیه هایی بیش از پیش قرار است در دهه فجر برگزار شود. از آنجا که جشنواره فجر به عنوان مهم ترین رویداید سینمایی ایران و حتی ویترین فیلم‌های ایرانی یاد می‌شود هر سال کانون توجه علاقمندان به سینماست.

با ارائه فهرست فیلم های بخش مسابقه جشنواره مشخص شد که عیار جشنواره سی و هشتم براساس فیلم ها و نام های حاضر در آن از طراز خوبی برخوردار است بنا بر این شناختن پرکارترین سینماگران در این دوره از جشنواره اهمیت ویژه ای دارد.

بازیگران سینما به لحاظ حضورشان مقابل دوربین و بازنمایی واقعیت روی پرده نقره ای همیشه بیشترین طرفداران را در میان مخاطبان سینما داشته اند و در این بین بازیگران نقشه اول به عنوان شخصیت های اصلی هر فیلم نقش مهمی در ارتباط با مخاطب عام سینما دارند.

از این رو ارزیابی میزان حضور بازیگران مختلف در آثار سینمایی یکی از جذابیت های جشنواره فیلم فجر برای تماشاگران سینماست.

در جشنواره امسال «جواد عزتی» با بازی در فیلم «شنای پروانه»، «دوزیست»، «مغزاستخوان »، «آتابای» و «خورشید» به عنوان پر کار ترین بازیگر مرد در جشنواره سی و هشتم شناخته می‌شود و پس از او «هادی حجازی فر» و «پژمان جمشیدی» در رتبه دوم و سوم بازیگران مرد جشنواره هستند.

در بین بازیگران زن اما لیلا زارع، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی و طناز طباطبایی به ترتیب برای بازی در فیلم‌های «روزبلوا»، «خون شد»، «مغزاستخوان»، «سه کام حبس»، «دوزیست»، «من میترسم»، «خورشید» و «شنای پروانه» پرکارترترین بازیگران زن سینمای ایران هستند.

همچنین در بخش فیلمبرداری امین جعفری و سامان لطفیان با 2 فیلم سینمایی پرکارترین مدیران فیلمبرداری در جشنواره سی و هشتم بوده اند و در بخش صدا نیز رشید دانشمند صدابردار و علریضا علویان صداگذار پر کارترین عوامل فنی فیلم‌های بخش مسابقه هستند.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x