در اقدامی جالب و به روز

محصولات جانبی انیمیشن «آخرین داستان» رونمایی می‌شوند

محصولات جانبی انیمیشن «آخرین داستان» رونمایی می‌شوند

سینمافا- بعد از گذشت چهار هفته از اکران انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، محصولات جانبی این انیمیشن در استودیو هورخش رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی استودیو هورخش، محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر هم‌زمان با اکران این انیمیشن، با حضور کارگردان و برخی از عوامل فیلم در روز پنجشنبه 12 دی 1398 در استودیو هورخش واقع در میدان فلسطین رونمایی خواهند شد. این محصولات پس از رونمایی وارد بازار خواهند شد.

محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» شامل پوشاک، کوله‌پشتی، لوازم التحریر، فنجان، کیف پول، لوازم‌آرایش و بازی رومیزی است.

برخی از این محصولات با همکاری برندهای دیگر تولید شده‌اند. بازی رومیزی «آخرین داستان» با عنوان «جم» با همکاری دورهمی، لوازم‌آرایش با همکاری اینلی و دفترهای دست‌ساز با همکاری دستک دفتر طراحی و وارد بازار می‌شوند.

این برای اولین بار است که بر مبنای یک انیمیشن ایرانی محصولات آرایشی در ایران با هدف خلق شخصیتی ملی و ترویج فرهنگ ایرانی برای جوانان تولید می‌شود.

گفتنی است پیش‌ازاین محصولات جانبی همچون بازی موبایل تبلت «فر ایزدی»، مجموعه رمان‌های گرافیکی «جمشید» و «ارشیا» و آلبوم موسیقی «آخرین داستان» به‌عنوان محصولات جانبی این انیمیشن منتشرشده‌اند.

این مراسم که ورودش برای عموم آزاد است، از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 19 روز پنجشنبه 12 دی 1398 در استودیو هورخش واقع در میدان فلسطین، ابتدای طالقانی غربی، پلاک 399 با حضور کارگردان و برخی از عوامل فیلم رونمایی خواهند شد.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، محصول استودیو هورخش است که با برداشتی آزاد از قصه ضحاک شاهنامه فردوسی ساخته‌شده است. این انیمیشن سینمایی که موفق به دریافت 12 جایزه ملی و بین‌المللی تاکنون شده است در فهرست فیلم‌های واجد شرایط رقابت اسکار 2020 در دو بخش «بهترین انیمیشن» و «بهترین فیلم» قرار دارد.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x