او قرار بود نقش جوکر را در «پرندگان شکاری» ایفا کند

جرد لتو در اعتراض به حضور واکین فینیکس در «جوکر» با این نقش وداع می‌کند

جرد لتو در اعتراض به حضور واکین فینیکس در «جوکر» با این نقش وداع می‌کند

سینمافا- هواداران برای دیدن «جرد لتو» در نقش «جوکر» در فیلم «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) به کارگردانی «دیوید آیر» تا حدی هیجان‌زده بودند، اما او لحظات کوتاهی در فیلم پدیدار شد. به نظر می‌رسد که این اتفاق و نیز تولید فیلم دیگری برای شخصیت «جوکر» با بازی «واکین فینیکس» چندان خوشایند لتو و هواداران او نبوده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که لتو از وارنرها به خاطر گرایش به سمت فینیکس دلخور شده، اما هالیوود ریپورتر به تازگی گزارش داده است که لتو به دلخوری بسنده نکرده است. منابع نزدیک به لتو مدعی شده‌اند که وقتی او از تولید فیلم جدیدی برای «جوکر» آگاه می‌شود با ایجنت خود تماس گرفته و به تلخی از این اقدام استودیو شکوه کرده است.

او از «اروینگ آزوف» مدیر برنامه‌های خود در زمینه‌ی موسیقی هم خواسته تا با سران استودیوی وارنر تماس بگیرد و پروژه را کنسل کند. یکی دیگر از منابع درخواست لتو از آزوف را تکذیب کرده و می‌گوید او هرگز چنین تماسی برقرار نکرده است. لتو از این مسئله ناخرسند است که چرا زودتر او را از وجود پروژه‌ی «جوکر» آگاه نکرده‌اند تا او بتواند بیشتر از شخصیت خود در دنیای دی‌سی دفاع کند.

«جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» هرگز به عنوان جایگزینی برای «جوکر» لتو معرفی نشد. از این گذشته فیلم فیلیپس و فینیکس ارتباطی با دیگر فیلم‌های دی‌سی نداشته و وجود مستقل خودش را دارد. با این حال به نظر می‌رسد که لتو به این زودی‌ها برای ایفای مجدد نقش «جوکر» بازنخواهد گشت.

برخی از منابع می‌گویند دوران بازی لتو در نقش «جوکر» احتمالاً به پایان رسیده است. او قرار نیست در «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) با بازی «مارگو رابی» و یا ریبوت کامل «جوخه‌ی انتحار» به کارگردانی «جیمز گان» نقشی داشته باشد، هرچند شخصیت «هارلی کوئین» با بازی رابی ارتباط مستقیمی به «جوکر» دارد. بنابراین و با توجه به اینکه «جوکر» فینیکس ارتباطی با دنیای سینمایی دیسی ندارد، ممکن است «جوکر» دیگری برای فیلم‌های برادران وارنر معرفی شود.

دیگر بازیگران «جوکر» شامل «زازی بیتس»، «رابرت دنیرو»، «برت کالن»، «فرانسیس کانروی»، «مارک مارون»، «داگلاس هاج»، «جاش پیس»، «برایان تایری هنری»، «شی ویگام« و «گلن فیشر» می‌شوند. این فیلم هفته‌ی سوم اکرانش را در آمریکا پشت سر می‌گذارد و پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی ماه اکتبر تاریخ را به نام خود ثبت کرده است. این فیلم که با درجه‌ی سنی بزرگسال اکران شده، تاکنون ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و از رکورد ۶۵۹ میلیون دلاری «لیگ عدالت» (Justice League) عبور کرده است. «جوکر» از رکورد «مرد پولادین» (Man of Steel) و «لوگان» هم گذر کرده و به زودی فروش جهانی «آن» (It) را هم پست سر می‌گذارد. انتظار می‌رود فروش ۲۲۹ میلیون دلاری «لیگ عدالت» در بازارهای داخلی هم هفته‌ی آینده توسط «جوکر» فتح شود. «جوکر» تا امروز ۲۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته و می‌تواند پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال هم نام بگیرد.

فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در ۷ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹)، «بتمن» (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰)، «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) در ۶ آگست ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (جمعه، ۲۵ آذر ۱۴۰۱) می‌شود.

منبع: 30 نما

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x