در نشست فیلم «پالتو شتری» مطرح شد؛

مهدی علی میرزایی: به درجه بندی سنی برای فیلمم اعتقادی ندارم

مهدی علی میرزایی: به درجه بندی سنی برای فیلمم اعتقادی ندارم

سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی، دقایقی پیش با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مهدی علی میرزایی کارگردان فیلم پالتو شتری با بیان اینکه اعتقادی به درجه بندی سنی برای فیلمش ندارد گفت: من واژه خاصی در فیلمم به کار نبردم که برای زیر 18 سال مناسب نباشد.

وی با بیان اینکه شخصیت پردازی نقش هایش را با دقت و وسواس فراوان ایجاد کرده است افزود: در طول تاریخ متاسفانه فلسفه دچار تحریف های مختلف شده است و من قصد داشتم جلوی این اتفاق را به نوعی بگیرم. من به هر حال پس از سالها فیلمنامه نویسی دست به کارگردانی زدم و از این حیث روی فیلمنامه تمرکز بالایی داشتم. به شدت روی سرخوشی و دیالوگ‌های بامزه در فیلمم تاکید کردم اما در کنار آن دوست داشتم در فیلمم حرف های مهم و تاثیرگذاری هم بزنم. کمدی لزوماً احمق بازی نیست. از طرفی من دوست داشتم که گفتمان فیلم برای قشر تحصیلکرده هم قابل قبول باشد.

علی میرزایی ادامه داد: : متاسفانه وضعیت اکران خیلی خوب نیست، اما واقعاً ما دوست داریم که فیلممان در بهترین شرایط اکران شود.

بانیپال شومون که یکی از بازیگران این فیلم بود در خصوص پرکاری‌اش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: این لطف کارگردانان محترم بود که من را برای فیلم هایشان انتخاب می‌کردند و برای من هم بازی در این فیلم‌ها افتخار بزرگی است. اما واقعاً نقش کوهیار را در فیلم پالتو شتری بسیار دوست می دارم. خوشحالم که پس از سال‌ها کار تئاتر حالا امسال با چند فیلم خوب در جشنواره حضور دارم.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x