آمازون پرایم آمار سریال جدید خود را منتشر کرد

«فال اوت» ۶۵ میلیون بیننده در دو هفته جذب کرده است

«فال اوت» ۶۵ میلیون بیننده در دو هفته جذب کرده است

سینمافا- آمازون پرایم ادعا می‌کند که سریال «فال اوت: دور از بمب هسته‌ای» در ۱۶ روز اول عرضه، ۶۵ میلیون بیننده جذب کرده است و این آمار، این سریال را به دومین سریال پربیننده روی پلتفرم‌ها تبدیل می‌کند. این عنوان قبلا برای اولین نمایش‌های “ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت” در سال ۲۰۲۲ بوده است.

آمازون همچنین می‌گوید این برنامه در بین بزرگسالان ۱۸ تا ۳۴ ساله پربیننده‌ترین نمایش است و ۶۰ درصد از مخاطبان این برنامه خارج از ایالات متحده هستند. به طور خاص، در بریتانیا، فرانسه و برزیل، این سریال در مرکز محبوبیت است. البته لازم به ذکر است که آمازون هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه شمارش بینندگان منتشر نکرده است.

این سریال در بین منتقدان هم محبوبیت بالایی دارد و ۹۴درصد امتیاز منتقدان Rotten Tomatoes را دارد.

آمازون قبلاً ساخت فصل دوم «Fallout» را هم تمدید کرده بود. این سریال براساس فرانچایز بازی ویدیویی‌ای به همین نام، دویست سال پس از آخرالزمان را نشان می‌دهد. در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده است که «ساکنان آرام پناهگاه‌های مجلل (ناشی از سقوط دنیا) که مجبور به بازگشت به دنیای جهنمی اجدادشان شده‌اند، از کشف دنیایی فوق‌العاده پیچیده، بسیار عجیب و بسیار خشن که در انتظارشان است شوکه می‌شوند.».

الا پورنل به همراه آرون موتن، کایل مک‌لاکلان، والتون گوگینز، مویس آریاس، ساریتا چودری، مایکل امرسون و… بازیگران این سریال هستند

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x