شروع فیلمبرداری از شهریورماه

فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» با کیلین مورفی ساخته می‌شود

فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» با کیلین مورفی ساخته می‌شود

سینمافا- استیون نایت، خالق «پیکی بلایندرز» در مصاحبه با بیرمنگام ورلد تأیید کرد که کیلین مورفی، برنده اخیر اسکار، نقش محبوب خود را در نسخه سینمایی درام جنایی بریتانیایی  «پیکی بلایندرز»ایفا خواهد کرد. نایت گفته است که مورفی “قطعا” برمی‌گردد و فیلمبرداری این فیلم در سپتامبر امسال آغاز می شود.

بازگشت ظاهری مورفی در نقش تامی شلبی برای فیلم “پیکی بلایندرز” چندان شوکه کننده نیست، با توجه به اینکه ستاره “اپنهایمر” مدت ها در مورد علاقه اش به بازی در فیلم “پیکی بلایندرز” صحبت می کرد، به شرطی که فیلمنامه آن به حد کافی شایسته و راضی کننده باشد. مورفی سال گذشته در مورد فیلمی از «پیکی بلایندرز» به رولینگ استون بریتانیا گفته بود: «اگر داستان مهیج و خوبی وجود داشته باشد، دوست دارم آن را بازی کنم؛ اما باید درست باشد. استیو نایت ۳۶ ساعت سریال ساخت و ما در چنین نقطه اوجی قرار گرفتیم. من واقعا به سری آخر آن افتخار می کنم. بنابراین، یک مجموعه (فیلم) دیگر، باید برای ساخته شدن بسیار موجه و قانع کننده باشد.»

مورفی ماه گذشته پیش از بردن جایزه اسکار به آیریش استار گفت: «من همیشه گفته‌ام که اگر نایت فیلم‌نامه‌ای را ارائه کند -که می‌دانم می‌تواند ارائه کند، زیرا او نویسنده فوق‌العاده‌ای است- من در آن حضور خواهم داشت. اگر بخواهیم تامی شلبی ۵۰ ساله را تماشا کنیم، من آنجا خواهم بود. بیایید آن را بسازیم!»

سال گذشته در خلال مکالمه‌ای بین مورفی و مارگو رابی، او به این سریال اشاره کرد و گفت: «می‌توانیم فقط یک دقیقه در مورد شلبی لعنتی تامی صحبت کنیم؟» سپس از او در مورد ساخت یک اسپین آف از پیکی بلایندرز پرسیده شد که مورفی گفت: « در واقع من من همیشه فکر می‌کردم که اگر داستان بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد، من برای آن آماده هستم.»

“Peaky Blinders” در ابتدا در BBC Two پخش شد (دو فصل آخر آن به BBC One منتقل شد)، اما پس از ورود سریال به نتفلیکس محبوبیت آن افزایش یافت. پایان سریال در آوریل ۲۰۲۲ پخش شد.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x