فیلمی از نرگس آبیار

معرفی فیلم: شبی که ماه کامل شد

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و با بازی الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی‌حسینی، امین میری، پانیبال شومون و آرمین رحیمیان جدیدترین فیلم نرگس آبیار است که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

پیش از این خبرهایی حاشیه ای مبنی بر سرمایه گذاری محمد امامی و شرکت تصویر گستر پاسارگاد در این فیلم مطرح شده بود که محمدحسین قاسمی تهیه کننده ی فیلم، آن را تکذیب کرد. همچنین برخی شنیده ها حکایت از آن داشت که قرار بود نقش الناز شاکردوست را باران کوثری و نقش هوتن شکیبا را هومن سیدی بازی کنند که حضور هر دوی آنها در فیلم منتفی شد. از دیگر عوامل فیلم می توان به سامان لطیفیان به عنوان فیلمبردار، مسعود سخاوت دوست به عنوان آهنگساز و حمید نجفی به عنوان تدوین‌گر یاد کرد.

0 0 votes
امتیاز شما به مطلب بالا
اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
امتیاز شما به مطلب بالا
لطفا امتیازتان به نقد/بررسی بالا را ثبت کنید
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
وارد کردن ایمیلتان اجباری است

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
جزئیات فیلم:

چهارمین فیلم سینمایی نرگس آبیار، در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حاضر است. فیلم‌های او خصوصا «شیار ۱۴۳» در ادوار قبلی جشنواره نمایش بسیار موفقی داشته‌اند و توانسته‌اند جوایز مختلفی را برای آبیار و فیلم‌هایش به همراه داشته باشند. تهیه‌کنندگی این فیلم را هم همانند آثار قبلی آبیار همسرش، محمدحسین قاسمی به عهده دارد. نرگس آبیار را می‌توان یکی از مهم‌ترین فیلمسازان زن نسل دوم سینمای ایران بعد از انقلاب دانست. فیلمسازی که می‌تواند به دور از احساسات‌گرایی ملودراماتیک و افراطی زنانه، فیلم‌هایی پراحساس و در عین حال سخت و ترحم‌گریز بسازد. هرچند که در خلاصه داستان و اخبار منتشرشده از فیلم، «شبی که ماه کامل شد» را یک فیلم عاشقانه خوانده‌اند اما براساس شنیده ها، این فیلم روایتی از زندگی تروریست معدوم عبدالمالک ریگی نیز هست.

0
Would love your thoughts, please comment.x