فیلمی از کیومرث پوراحمد

معرفی فیلم: تیغ و ترمه

فیلم سینمایی تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد و با بازی پرند زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، کوروش سلیمانی، هومن برق نورد، سیمون سیمونیان، شراره رنجبر، میترا قربانی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم آبدان و بازیگر خردسال: آویسا سجادی؛ آخرین ساخته ی این کارگردان باسابقه و قدیمی سینمای ایران است که در بخش سودای سیمرع سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

ترمه نام شخصیت اصلی زن این فیلم با بازی پرند زاهدی است. دختری که براساس آنچه در رمان اصلی نوشته شده است دختری سنتی و با اصالت خانوادگی است که درگیر ماجرا ها و داستان های ملتهبی می شود از دیگر عوامل این فیلم می توان به: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده، موسیقی: فریدون خلعتبری، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی، صدابردار: بابک اردلان، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی و عکاس: مهدی حیدری اشاره کرد.

0 0 votes
امتیاز شما به مطلب بالا
اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
امتیاز شما به مطلب بالا
لطفا امتیازتان به نقد/بررسی بالا را ثبت کنید
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
وارد کردن ایمیلتان اجباری است

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
جزئیات فیلم:

کیومرث پوراحمد را با فیلم هایی همچون شب یلدا، خواهران غریب و اتوبوس شب می شناسیم فیلمنامه تیغ و ترمه را کیومرث پوراحمد بر اساس رمان "کی از این چرخ و فلک پیاده می شوم" که چندی پیش توسط "گلرنگ رنجبر" و انتشارات چشمه منتشر شد، نوشته است.

0
Would love your thoughts, please comment.x