فیلم جدید مونا زندحقیقی

معرفی فیلم: بنفشه آفریقایی

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری با بازی فاطمه معتمدآریا در بخش مسابقه اصلی جشنواره فجر حضور دارد. معتمدآریا یکی از پنج سینماگری است که بزرگداشت آن‌ها در فجر سی و هفتم برگزار می‌شود.
آرش وزیری‌تبار ساخت این کلیپ را که مروری بر نقش‌آفرینی فاطمه معتمدآریا در نقش شکو در فیلم «بنفشه آفریقایی»ست، برعهده داشته است.
«بنفشه آفریقایی» داستان زندگی زنی متفاوت به نام «شکو» است. زنی میانسال که متوجه می‌شود همسر اولش فریدون توسط فرزندانشان به خانه سالمندان منتقل شده است. او به همراهی همسر دومش رضا تصمیم میگیرند تا مرد را به خانه خود بیاورند. با حضور فریدون در خانه، رابطه شکو و فریدون تغییراتی می‌کند که در زندگی با رضا هم تاثیر می گذارد و اتفاقات تازه‌ای در زندگی هر سه رخ می‌دهد.

سعید آقاخانی، رضا بابک، رویا جاویدنیا، مهدی حسینی نیا، مریم شیرازی و ندا جبرائیلی سایر بازیگران «بنفشه آفریقایی» هستند.

0 0 votes
امتیاز شما به مطلب بالا
اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
امتیاز شما به مطلب بالا
لطفا امتیازتان به نقد/بررسی بالا را ثبت کنید
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
وارد کردن ایمیلتان اجباری است

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
جزئیات فیلم:

«بنفشه آفریقایی» فیلم جدید مونا زندحقیقی است که پیش از این وی را ساخت مستندهای بلند می شناختیم. باید منتظر ماند و دید که زندحقیقی این‌بار در ساخت فیلم سینمایی داستانی چه عملکردی از خود نشان داده است. گفتنی است بازی فاطمه معتمدآریا نیز می‌تواند روی کاغذ یکی از نقاط قوت این فیلم باشد.

0
Would love your thoughts, please comment.x