برچسب: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

در نشست فیلم «ماجرای نیمروز؛رد خون» مطرح شد؛

محمود رضوی: امیدوارم شرایط برای اکران ماجرای نیمروز رد خون در ایام نوروز فراهم شود

سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان،...

ادامه...
در نشست فیلم «آشفته‌گی» مطرح شد؛

فریدون جیرانی: آشفته‌گی پخته‌تر از خفه‌گی است

جیرانی با بیان اینکه ایده فیلم را از سوی آقای حسن حسینی دریافت کرده است خاطرنشان کرد: من قصه را ابتدا براساس دوقلوهای زن نوشتم. اما چون احساس کردم ممکن است پروانه ساخت فیلم را بخاطر دوقلوهای زن دریافت نکنم، دوقلوها را تبدیل به مرد کردم.

ادامه...
در نشست فیلم «قسم» مطرح شد؛

محسن تنابنده: قصه فیلم قسم کاملاً ایرانی است

مهناز افشار بازیگر فیلم قسم در واکنش به سئوال برخی خبرنگاران مبنی بر سرمایه فیلم ها گفت: این خیلی خوب است که بحث سرمایه فیلم ها برای خبرنگاران حساسیت برانگیز باشد و دغدغه چنین چیزی وجود داشته باشد. اما آیا کسی هم از شما خبرنگاران پرسیده است که پول خبرگزاری شما از کجا آمده است؟ اگر پول خبرگزاری شما از راه درست آمده است که شکی نیست، اما به نظر من این دغدغه نه فقط در سرمایه گذاری های سینما، که در تمام سرمایه گذاری های رسانه ای و فرهنگی باید وجود داشته باشد.

ادامه...
در نشست فیلم «سرخ پوست» مطرح شد؛

نیما جاویدی: جشنواره های جهانی فیلم های با قصه روز را می پذیرند

نیما جاویدی ایده فیلم سرخ پوست را از خبری در خصوص دعوای بین فرودگاه یاسوج و زندان آن شهر که چند سال پیش منتشر شده بود، به دست آورد.

ادامه...
در نشست فیلم «متری شش و نیم» مطرح شد؛

سعید روستایی: تعداد بازنویسی‌های فیلمم از دستم در رفته است

سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم متری شش و نیم هم در خصوص نحوه کسب سرمایه برای ساخت این فیلم گفت: ما حسرت به دلمان ماند بتوانیم از بنگاه اقتصادی ریالی وام بگیریم. این فیلم تعداد بالایی هنرور داشت و دو برابر فیلم معمولی برایش هزینه شد. خدا را شکر موفق شدیم یک گروه سرمایه گذاری را پیدا کنیم. آنها سرمایه گذاری کردند تا فیلم راه افتاد.

ادامه...
در نشست فیلم «پالتو شتری» مطرح شد؛

مهدی علی میرزایی: به درجه بندی سنی برای فیلمم اعتقادی ندارم

مهدی علی میرزایی کارگردان فیلم پالتوشتری با بیان اینکه اعتقادی به درجه سنی برای فیلمش ندارد گفت: من واژه خاصی در فیلمم به کار نبردم که برای زیر 18 سال مناسب نباشد.

ادامه...
در نشست فیلم «سمفونی نهم» مطرح شد؛

نرگس آبیار: دوست داشتم تمام جزییات زندگی فائزه منصوری را نشان دهم

هوتن شکیبا بازیگر نقش عبدالحمید ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد هم در خصوص اینکه آیا شانسی برای دریافت سیمرغ بلورین نقش اول فیلم دارد نیز گفت: واقعاً فیلم ما در شرایط سختی ساخته شد؛ از طرفی چون نقش من در خصوص فردی است که واقعی بوده و همه کشور او را می شناسند باید سعی می کردم بسیار باور پذیر آن را بازی می‌کردم و در این راه از کمک‌های خانم آبیار و آقای محمدحسین قاسمی بسیار استفاده می کردم. اعتراف می کنم بدم نمی آید سیمرغ بلورین را بگیرم، اما اصولاً سیمرغ گرفتن برای نقش های منفی در سال های اخیر تابو بوده است. نمی دانم، خودم را به دست سرنوشت می سپارم تا ببینم چه می‌شود.

ادامه...
در نشست فیلم «سمفونی نهم» مطرح شد؛

محمدرضا هنرمند: بخاطر اینکه نهمین فیلمم را می ساختم، نام سمفونی نهم را برایش برگزیدم

کارگردان فیلم سمفونی نهم در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا احتمال می‌دهید برای اکران عمومی برخی صحنه‌ها حذف شود گفت: فراموش نکنید من همان کارگردان سریال کاکتوس هستم؛ خط قرمزها را می‌شناسم و امیدوارم برای اکران عمومی مرا مجبور به حذف صحنه‌ای نکنند. 

ادامه...
نشست «ناگهان درخت» برگزار شد

صفی یزدانیان: برایم فرقی نمی کند که فیلم ناگهان درخت در کدام گروه اکران شود

پیمان معادی تهیه کننده و کارگردان فیلم ناگهان درخت در پاسخ به سئوال سینمافا مبنی بر دخالت او در فیلمنامه گفت: من به هیچ وجه در هنگام نوشتن فیلمنامه کنار صفی یزدانیان نبوده ام و هیچ دخالتی در فیلمنامه نکردم. فیلمنامه وقتی به من رسید که هیچ دخالتی در آن نکردم و تقریباً عیناً همان فیلمبرداری شد.

ادامه...
نشست «تیغ و ترمه» برگزار شد؛

پوراحمد: مهمترین اتفاق برای من رضایت مردم است

من هر کتابی که به دلم بنشیند سعی می کنم آن را فیلم کنم، فرقی نمی کند کتاب قصه های مجید باشد یا کی از این چرخ فلک پیاده می شوم. اتفاقاً ارشاد ابتدا بخاطر نقش مادر و جزییات آن ابتدا اجازه ساخت به من نمی داد.

ادامه...
در حال بارگذاری

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید