در نشست فیلم «ماجرای نیمروز؛رد خون» مطرح شد؛

محمود رضوی: امیدوارم شرایط برای اکران ماجرای نیمروز رد خون در ایام نوروز فراهم شود

محمود رضوی: امیدوارم شرایط برای اکران ماجرای نیمروز رد خون در ایام نوروز فراهم شود

سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، دقایقی پیش با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم با بیان اینکه فیلمی که نشان داده شده نسبت به نسخه هیات انتخاب خیلی کوتاه نشده است افزود: برای پرداختن به ماجرای عملیات مرصاد یا به عبارتی فروغ جاویدان، قصه ها یا داستان های مختلفی را در اختیار داشتیم و در پایان با نویسندگان کار تصمیم گرفتیم روی این قصه کار بکنیم. از طرفی بخاطر نزدیکی این قصه به قصه ی پیشین ما در ماجرای نیمروز 1، تصمیم گرفتیم رد خون را به نوعی با یادی از آن کار بکنیم و اثراتی از فیلم اول در این فیلم هم وجود داشته باشد. به همین خاطر نام فیلم را ماجرای نیمروز 2، رد خون گذاشتیم.

سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون در پاسخ به اینکه آیا قصد دارید فیلم را در ایام نوروز اکران کنید گفت: در مورد شرایط اکران خیلی اطلاع ندارم، اگر شرایط فراهم باشد دوست دارم فیلم را در عید اکران کنم.
وی ادامه داد: قطعاً همگان به این اذعان دارند که فیلم به لحاظ تهیه کنندگی، فیلمی سخت است. از طرفی سوژه فیلم هم بسیار سوژه حساسی است یا به نوعی راه رفتن روی لبه تیغ است. اما خدا را شکر از لحظه ای که فیلم را کلید زدیم تا به امروز همه همکاری ها با فیلم ما صورت گرفت و مشکل خاصی پیش نیامده است. من جا دارد از همه عوامل تشکر کنم. تشکر ویژه ای نیز از هادی بهروز کارگردان فیلم دارم که با دوربین دیجیتال، فضای فیلم های ۱۶ میلیمتری را ایجاد کرد.

هادی حجازی فر بازیگر فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون با بیان اینکه بازی کردن در فیلم های محمدحسین مهدویان به طور کلی کار سختی است تاکید کرد: برای کسی مثل من که در سری اول ماجرای نیمروز نیز حضور داشتم و مخاطب از نقش من ذهنیتی دارد، حفظ و ادامه و سپس تغییر نقش کمال بسیار سخت بود اما نمی دانم چرا برداشت های دم دستی از این فیلم کمی زیاد است. شخصاً اعتقاد دارم برای من در این فیلم هیچ اتفاق مثبت و خاصی نخواهد افتاد. از همان زمانی که برای این فیلم بازی می کردم نه به جایزه فکر می کردم و نه حالا چنین فکری دارم. در کل اعتقاد دارم هیات داوران امسال کار سختی برای جایزه دادن دارند و امیدوارم هر کس که امسال سیمرغ بلورین را بدست می آورد موفق باشد.

حسین مهری بازیگر فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون در خصوص حضورش در سینما گفت: قطعا اعتقاد دارم نقش عباس زریباف در فیلم ماجرای نیمروز سکوی پرتاب خوبی برای من در سینما خواهد بود

جواد عزتی دیگر بازیگر فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر داشتن روابط خوب در سینما که باعث شده عنوان یکی از پرفروش ترین بازیگران سال لقب بگیرد گفت: من قطعاً اگر واکنش نشان دادن یا داشتن رابطه را بلد بودم الان جایگاهم در سینما خیلی بالاتر از این حرف ها بود.

از نکات حاشیه ای و جذاب این نشست خبری سخنان کودک خردسال حاضر در فیلم (بازیگر نقش فاطمه) بود که گفت: خوشحالم که در این فیلم بازی کردم اما ناراحتم از این که دیالوگی که در فیلم گفتم را حذف کردند.

سخنان این کودک خردسال با تشویق و واکنش خبرنگاران همراه شد.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x