در نشست فیلم «مردی بدون سایه» مطرح شد؛

علیرضا رئیسیان: پایان بندی مردی بدون سایه به هیچ وجه گنگ نیست

علیرضا رئیسیان: پایان بندی مردی بدون سایه به هیچ وجه گنگ نیست

سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان، دقایقی پیش با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم مردی بدون سایه در خصوص پایان بندی گنگ فیلمش گفت: همه ی فیلم ها که قرار نیست شبیه به هم باشد. اینکه فیلم در مرزی بین واقعیت و خیال به پایان رسید و این به معنای گنگ بودن نیست.

وی در خصوص باورپذیر نبودن بدبینی نقش مرد فیلم گفت: باید بدانیم گاهی از شدت علاقه، انسان دست به کاری می زند که خیلی صحیح نباشد. من در فیلمم می خواستم بگویم ما خودمان برای هر چیزی ممکن است نسخه بپیچیم اما وقتی آن اتفاق برای خودمان پیش می آید به هیچ کدام از نسخه ها پایبند نیستیم. فهم فیلم من بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. من میخواستم نشان دهم که یک جریان عادی زندگی می تواند به سادگی دچار پیچیدگی و به هم ریختگی شود.

رئیسیان در پاسخ به نقش بنیاد سینمایی فارابی در ساخت فیلم گفت: فارابی تنها نقش مشارکتی در ساخت فیلم داشته است و از این بابت از آنها تشکر می کنم. برخی گفته‌اند فیلم ما لاکچری است که از این حرف تعجب می‌کنم. لاکچری برخی تئاترهاست نه فیلم من!

علی مصفا بازیگر فیلم مردی بدون سایه در پاسخ به اینکه چرا تمام نقش هایش شبیه به هم است گفت: من فیلمنامه را خواندم و فکر کردم اگر نقشم چنین باشد بهتر است. با توجه به فیلمنامه تشخیص ما این بوده و ممکن است شبیه نقش های من در فیلم های دیگر باشد.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x