نشست «ناگهان درخت» برگزار شد

صفی یزدانیان: برایم فرقی نمی کند که فیلم ناگهان درخت در کدام گروه اکران شود

صفی یزدانیان: برایم فرقی نمی کند که فیلم ناگهان درخت در کدام گروه اکران شود

صفی یزدانیان در نشست خبری فیلم ناگهان درخت با بیان اینکه نگاه من به رشت هیچ ربطی به فیلم در دنیای تو ساعت چند است ربطی ندارد اما قبول دارم که با تماشاگران خودم و کسانی که فیلم در دنیای تو ساعت چند است کد گذاری کرده ام.

وی در خصوص انتخاب مجدد کریستف رضاعی برای موسیقی فیلم ناگهان درخت نیز گفت: برای من موسیقی مهم است و کریستف برای آهنگ فیلم در دنیای تو ساعت چند است شاهکار کرد و خواستم آن را در فیلم ناگهان درخت نیز ادامه دهم. انتخاب سازها در موسیقی فیلم ناگهان درخت با موسیقی در دنیای تو ساعت چند است فرق می کند.

یزدانیان در پاسخ به این سئوال که کدام گروه اکرانی را برای اکران عمومی فیلمتان انتخاب می کنید گفت: در همان زمانی که فیلم در دنیای تو ساعت چند است هم اکران شد همه می گفتند آیا این فیلم در بخش هنر و تجربه اکران می شود که گفتم برایم فرقی نمی کند در چه بخشی به اکران عمومی درآید. همین نظر را متعاقباً درباره فیلم ناگهان درخت هم دارم.

پیمان معادی تهیه کننده و کارگردان فیلم ناگهان درخت در پاسخ به سئوال سینمافا مبنی بر دخالت او در فیلمنامه گفت: من به هیچ وجه در هنگام نوشتن فیلمنامه کنار صفی یزدانیان نبوده ام و هیچ دخالتی در فیلمنامه نکردم. فیلمنامه وقتی به من رسید که هیچ دخالتی در آن نکردم و تقریباً عیناً همان فیلمبرداری شد.

وی در خصوص انتخاب عوامل نیز گفت:انتخاب مهناز افشار انتخاب قطعی خود صفی یزدانیان بود، نه تنها خانم افشار را ایشان انتخاب کردند بلکه همه ی عوامل توسط صفی یزدانیان انتخاب شد. لیست عوامل را آقای یزدانیان به من دادند و من فقط تلاش کردم این گروه را کنار هم قرار دهم. جدای از تهیه کنندگی خود من واقعاً به عنوان بازیگر دوست داشتم در ان بازی کنم. خود آقای یزدانیان ترجیح شان این بود که چیدمان بازیگران فیلم ناگهان درخت کاملاً متفاوت از بازیگران فیلم در دنیای تو ساعت چند است باشد. بعد ها که به عنوان تهیه کننده فیلم را دیدم حس کردم انتخاب من و خانم افشار به عنوان پارتنر در این فیلم با توجه به فیلمنامه انتخاب خوبی بود.

معادی در خصوص پیش بینی اش از فروش فیلم نیز خاطرنشان کرد: ما از روز اول انتظار نداشتیم که فیلم فروش بالایی داشته باشد. این فیلم به طور صد در صد با سرمایه ی خود من ساخته شده است. من حتی حاضر به کارهای عجیب و غریبی که بعضی ها در هنگام تبلیغات فیلم شان می کنند هم نیستم. من تمام دغدغه ام برای تهیه کنندگی فیلم های این چنینی است.

کریستف رضاعی آهنگساز فیلم ناگهان درخت نیز در نشست خبری این فیلم گفت: اینکه آهنگ های این فیلم هم گل بکند دست من نیست. موقعی که آهنگ می سازم هیچوقت به گل کردن آن فکر نمی کنم. قبول دارم که در این فیلم بیشتر در خدمت پیچیدگی فیلم بود و کمتر عمده پذیرتر از در دنیای تو ساعت چند است باشد. سر انتخاب موسیقی ها صفی یزدانیان هست که تصمیم می گیرد که در فیلمش قرار بگیرد. ما چندین قطعه برای فیلم ساختیم که در نهایت قرارگیری آنها در فیلم توسط صفی یزدانیان انجام شد.

زهره عباسی که در فیلم ناگهان درخت نقش مادر پیمان معادی را بازی کرده بود از نحوه حضورش در این فیلم چنین گفت: من از بستگان آقای پایور فیلمبردار فیلم هستم و این اولین بار بود که بازیگری می کردم و افتخاری بود برای من که در کنار آقای معادی و خانم افشار برای بازی در فیلم صفی یزدانیان دعوت شدم.

مهراب قاسم خانی هم در خصوص اینکه آیا قصد دارد بازیگری را ادامه دهد یا نه گفت: برای من گروه آنقدر مهم بود که بخاطر گروه بازیگری در این فیلم را قبول کردم. برای من بازیگری خیلی جذاب نیست؛ خیلی با ترس وارد بازی در این فیلم شدم ولی واقعاً از همه چیز در این فیلم لذت بردم.

مهناز افشار هم در پاسخ  به انتقاداتی که از نحوه‌ی بازی‌اش در این فیلم شد تاکید کرد: هر کسی که از بازی من خوشش نیامده ، نمیداند که چقدر به من کمک می کند تا من بهتر از قبل باشم.

وی در این نشست گریزی هم به نقد روزنامه کیهان به فاطمه معتمدآریا زد و گفت: منتقدان عزیزی که گاهی با الفاظ تلخ قصد دارید ریشه بازیگری را بزنید ، بدانید که حرف های شما باعث پیشرفت هر چه بیشتر آن فرد می شود.

در پایان شقایق دهقان هم در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بودن یا نبودن نقشش در فیلم خیلی تاثیری در کل فیلم ندارد گفت: جان مایه ی این فیلم از ابتدا فضای شاعرانه بود و این مسئله از اول تا انتهای فیلمنامه وجود دارد. حضور من و همسرم در فیلم و نقش های ما نوعی مقایسه ی دو زوج با یکدیگر بود. زوجی که بچه داشت و زوجی که در آرزوی بچه داشتن بودند.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x