سایت سینمایی «فیلسین» جشنواره «انتخاب مردمی سال ایران» را برگزار می‌کند

برگزاری اولین جشنواره انتخاب مردمی سینما و تلویزیون ایران

برگزاری اولین جشنواره انتخاب مردمی سینما و تلویزیون ایران

سینمافا- اولین «جشنواره انتخاب مردمی سال»؛ داورشو، همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 بهمن ۱۳۹۷ شروع می‌شود و تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.

در اولین دوره‌ی این جشنواره کاربران به‌صورت آن‌لاین، در دو بخش به داوری آثار و چهره‌ها می‌پردازند. بخش اول انتخاب بهترین‌های سال ۱۳۹۷، از بین فیلم‌ها و سریال‌های منتشر شده امسال و ستاره‌هایی که در یکی از این آثار درخشیده‌اند و بخش دوم که ویژه‌ی مخاطبین جشنواره سی و هفتم فیلم فجر است، انتخاب بهترین‌های این جشنواره است.

به گفته‌ی روابط عمومی سایت فیلسین، در پایان زمان رای‌گیری و با مشخص‌شدن آثار و چهره‌های برتر از نگاه مردم در حوزه‌های مختلف، به برگزیدگان، نشان افتخار مردمی اهدا می‌شود.

سایت سینمایی «فیلسین»، آرشیو جامع و معتبر اطلاعات، اخبار، نقدها، عکس‌ها و ویدیوهای سینما و تلویزیون ایران، شامل فیلم‌ها، سریال‌ها، بازیگران و همه‌ی عوامل به‌صورت دسته‌بندی شده است. دیتابیس کامل و هوشمند جشنواره‌های سینمایی ایران از آغاز تا امروز هم از بخش‌های قابل توجه فیلسین است.

فرشید نجاریان سردبیر سایت فیلسین و دبیر جشنواره انتخاب مردمی سال؛ داورشو، به زودی در یک نشست خبری، به بیان جزئیات بیشتر در خصوص اولین دوره‌ی این جشنواره، خواهد پرداخت.

اولین جشنواره انتخاب مردمی سال؛ داورشو از 10 تا ۳۰ بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و امکان مشارکت و رأی دادن برای تمام کاربران آزاد است.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x