احتمال میزبانی پردیس ملت از اهالی رسانه

داروغه‌زاده: قیمت بلیت سینماهای فیلم فجر افزایش نمی‌یابد

داروغه‌زاده: قیمت بلیت سینماهای فیلم فجر افزایش نمی‌یابد

داروغه‌زاده طی نشستی با خبرنگاران گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به اعلام برخی جزئیات جشنواره امسال اشاره و اعلام کرد که امسال، قیمت بلیط سینماهای اکران مردمی بدون تغییر و با نرخ سال گذشته عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر به نقل از خبرگزاری دانشجو، ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به همراه مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی این رویداد سینمایی ساعتی پیش میهمان خبرگزاری دانشجو بودند و در نشستی صمیمی به برخی سوالات پیرامون روند برگزاری جشنواره پاسخ دادند.

داروغه‌زاده در این نشست در پاسخ به سوالی در ارتباط با محل برگزاری جشنواره فجر سی و هفتم اعلام کرد؛ به احتمال فراوان مثل روال سال قبل همچنان «سینما ملت» و «پردیس سینمایی باغ کتاب»، میزبان اهالی رسانه و هنرمندان جشنواره امسال است اما با این حال این انتخاب‌ها هنوز قطعی نیست.

او افزود: با وجود برخی انتقادها از سینما ملت، مثل کمیت پارکینگ آن ولی سال گذشته از این پردیس رضایت داشتیم، فعلا هم چند پردیس سینمایی درخواست میزبانی داشته‌اند ولی همچنان به نتیجه نهایی برای میزبانی نرسیده‌ایم.

داروغه‌زاده همچنین در ارتباط با قیمت بلیط سینماهای اکران‌کننده فیلم‌های جشنواره امسال با توجه به اکران سراسری در استان‎ها نیز خبر داد؛ برای رعایت حال مخاطبان، امسال تغییری در نرخ قیمت بلیط چه به صورت پیش‌فروش و چه فروش در گیشه، نخواهیم داشت و به همان قیمت سال گذشته عرضه خواهد شد.

 

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x