خبرهای جشنواره فیلم فجر

حسین انتظامی: ترکیب داوران در انتخاب آثار جشنواره‌های فجر منجر به اعتماد آفرینی می‌شود

حسین انتظامی: ترکیب داوران در انتخاب آثار جشنواره‌های فجر منجر به اعتماد آفرینی می‌شود

سینمافا- اولین نشست هماهنگی ستادهای اجرایی جشنواره فجر در سال جاری صبح امروز با حضور حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان سینمایی، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیران کل هنری و دبیران اجرایی و مدیران روابط عمومی های جشنواره بین المللی فجر برگزار شد.

در این نشست که با هدف هم افزایی ستادهای اجرایی جشنواره های بین المللی فجر برگزار شد، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر گزارشی از فعالیت ها و اقدامات حوزه کاری خود ارائه داد.

همچنین در این نشست بر هماهنگ بودن این ستادها در حوزه فعالیت های رسانه ای با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد.

در ابتدای این نشست حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان سینمایی بر هم افزایی ستادهای اجرایی جشنواره های فجر با هدف همکاری های مشترک تاکید کرد.
وی با اشاره به چگونگی انتخاب داوران جشنواره های فجر افزود: ترکیب داوران در انتخاب آثار منجر به اعتماد آفرینی می شود.
انتظامی همچنین با تاکید بر هماهنگی ستادهای اجرایی با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چاره اندیشی مشترک سیاست اصلی رسانه ای و ارتباطی وزارتخانه با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی است. سیاست اصلی رسانه ای نیز باید اطلاع رسانی پیش دستانه باشد.

دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تاکید بر شفاف سازی امور افزود: با توجه به سیاست های شفاف سازی، لازم است تمام اطلاعات اقداماتی که در این زمینه صورت می گیرد ظرف 45 روز اطلاع رسانی شود.

وی افزود: امسال در برگزاری جشنواره های فجر با توجه به شرایط حاکم بر کشور نیاز بیشتری به آرامش داریم و این نکته باید مورد توجه برگزارکنندگان جشنواره ها باشد.

انتظامی با تاکید بر نظم در اقدامات گفت: هر چقدر فعالیت ها و اقداماتمان منظم تر باشد کارهایمان قابل دفاع تر است.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب افزود: اقداماتی که به مناسبت چهل سالگی انقلاب در این جشنواره ها صورت می گیرد باید به گونه ای باشد که در شأن انقلاب باشد.

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر در این نشست گفت: امسال در سراسر استان ها فیلم های جشنواره اکران می شود و زمان برگزاری جشنواره از 10 تا 22 بهمن اعلام شده است.

در بخشی از این نشست همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ستادهای اجرایی جشنواره ها برای جلوگیری از ایجاد حاشیه های خبری با روابط عمومی وزارتخانه هماهنگ باشند، گفت: گاهی رسیدگی به برخی حاشیه ها منجر به مغفول ماندن اصل و متن می شود و باید در این دوره ار برگزاری جشنواره های بین اللمی فجر به این نکته توجه داشته باشیم.

وی در عین حال تصریح کرد: با هم افزایی ستادهای اجرایی جشنواره ها با یکدیگر و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خوب و موثری می توان انجام داد.

منبع: سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x