واکنش‌ها به قسمت دوم «رالف خرابکار» مجموعا مثبت است؛ همین‌طور فروش فیلم

گزیده‌ای از نقدهای منتقدان آمریکایی درباره «رالف اینترنت را خراب می‌کند» (Ralph Breaks the Internet)

گزیده‌ای از نقدهای منتقدان آمریکایی درباره «رالف اینترنت را خراب می‌کند» (Ralph Breaks the Internet)

سینمافا- قسمت دوم انیمیشن رالف خرابکار با عنوان «رالف اینترنت را خراب می‌کند» محصول جدید واحد انیمیشن سازی والت دیزنی، طی دو هفته فروشی بالغ بر 200 میلیون دلار در سطح جهان داشته است.

منتقدان هم مجموعا این فیلم را ستایش کرده‌اند. در متاکریتیک، بر اساس 41 نقد، میانگین نمره فیلم 71% است و در راتن تومیتوز هم بر اساس 198 نقد، به میانگین 88% نقد مثبت (با ضریب 7.3 از 10) رسیده‌ است که قابل توجه است.

 

در اینجا گزیده‌ای از نقدهای منتقدان مطرح آمریکایی را بر این فیلم می‌خوانید:

 

پیتر دبراگ/ ورایتی – نمره: 90 از 100

این یک فیلم طعنه آمیز به سبک «زوج هنری» است که داستانش در همه جا صدق می کند، اما این فیلم بهتر می‌داند که نباید خود را به شکلی جدی برای مخاطب به نمایش بگذارد.

میشائیل رچکافن/ هالیوود ریپورتر – نمره: 90 از 100

یک طنز طعنه آمیز فوق العاده که برای ما نوستالژی بازی ویدئویی Gen X، اعتیاد به شبکه های اجتماعی وقت گیر و ابتکارات ناتمام استودیو انیمیشن والت دیزنی را در زمان فعلی تداعی می‌کند که اینها همه با خندیدن‌هایی با صدای بلند و از ته دل همراه شده و هربار با تداومی بیشتر از قبل می‌شوند.

 

کیت اربلند/ ایندی وایر – نمره: B مثبت (83 از 100)

با چنین شخصیت‌های زنده‌ای این فیلم بسیار سرگرم کننده و در عین حال عاطفی برای همه سنین است که مخاطبان جوان قطعا از پیام آن بهره مند خواهند شد.

 

استفان ویتی/ فیلم جورنال اینترنشنال – نمره: 80 از 100

«رالف اینترنت را خراب می‌کند (رالف خرابکار)» از هوشمندانه ترین «فیلم های دنباله دار»  می‌باشد. این فیلم برای شما تداعی کننده چیزی است که در مورد اولین قسمت آن دوست داشتید. البته داستان اینجا تمام نمی‌شود و در ادامه این فیلم نه تنها به شما بیشتر از همان نسخه اول بلکه داستان متفاوت‌تری را به نمایش می‌گذارد.

 

بریان تروت/ یو.اس.ای تو دی – نمره: 75 از 100

در حالی که نسخه جدید «رالف» اندکی از نسخه اصلی و درخشان خود فاصله می گیرد، پسرک احمق به همراه بهترین دوست خرابکارش در هر ماجرایی برنده است.

 

مت سینگر/ اسکرین کراش – نمره: 70 از 100

«رالف 2» رفتارها، عمل ها، رقابت ها و فرهنگ شوخی‌های گوفی پاپ (یکی دیگر از شخصیت کارتونی بامزه و مشهور والت دیزنی) که از این شخصیت کارتونی دیزنی انتظار می‌رود را عرضه می کند.
همچنین این فیلم در مسیر داستانی خود به یک موضوع بسیار خالصانه درباره معضلات دوستی‌های بلند مدت اشاره می کند  و حاوی پیام‌های به جا و به وقتی است برای مردان ظاهرا قوی که از آنچه اتفاق افتاده است احساس ضعف و تهدید می‌کنند.

 

راجر مور/ مووی نیشن – نمره: 2.5 از 4 (63 از 100)

فیلمی است که بهترین شوخی‌هایش شوخی‌های بصری و تصویری است، اما این شوخی های بصری چیزی را که سایت های ای بی، اسنپ‌چت و یوتیوب در درون‌شبکه های اینترنتی به آن شبیه هستند را به تصویر می کشد و اقتصادهای آنلاین و اینترنتی و محتواهای شبکه‌هایی که لایک و اشتراک‌های بالایی می گیرند را نیز به سخره می گیرد. این شبکه‌ها به روشنی و وضوح بزرگسالان را هدف خود قرار داده‌اند.

 

جاناتان پیل/ امپایر – نمره: 3 از 5 (60 از 100)

سرگرم کننده و بعضی اوقات الهام بخش است، اما «رالف خرابکار» به نسبت کاوش در موضوعاتی که فیلم می‌خواهد آنها را به نمایش بگذارد بیش از حد دارای محتواهایی است که باعث خنده سریع مخاطبان شود.

 

آلونسو دورالد/ د وراپ – نمره: 59 از 100

در حول و حوش این زمان برای اطمینان، برخی از این ارتقاء و پیشرفت‌های ارزشمند وجود دارد – از جمله یک دنباله‌ای که بعد از مدت ها می تواند یک شاهکار باشد – اما بسیار سخت است که احساس نکنید این بازی را قبلا یک‌بار انجام داده‌اید.

 

ترجمه اختصاصی سینمافا/ مترجم: امیرعلی مهاجری

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x