برای «بمب،یک عاشقانه»

ترکیه ای ها جایزه بهترین کارگردان را به پیمان معادی دادند

ترکیه ای ها جایزه بهترین کارگردان را به پیمان معادی دادند

سینمافا- پیمان معادی بازیگر و کارگردان ایرانی «بمب؛ یک عاشقانه» جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره «بوغازایچی» استانبول را دریافت کرد.

پیمان معادی بازیگر و کارگردان ایرانی «بمب؛ یک عاشقانه» جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره «بوغازایچی» استانبول را دریافت کرد.
ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بوغازایچی» استانبول شب گذشته به پایان رسید و پیمان معادی که به همراه احسان رسول‌اف تهیه‌کننده فیلم در مراسم اهدای جوایز این جشنواره حضور داشت جایزه بهترین کارگردانی را به دست آورد.
معادی ضمن ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه گفت: خوشحالم که در شهر دوست‌داشتنی استانبول هستیم و امیدوارم در آینده بتوانم در این شهر در زمینه ساخت فیلم با سینماگران بااستعداد ترکیه همکاری داشته باشم.
فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» نوشته‌ پیمان معادی که اکنون در صف اکران نمایش فیلم در ایران است پیش از این به عنوان یکی از کاندیدهای دریافت جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک نیزانتخاب شده است. همچنین الی کاریندرو، آهنگساز یونانی نیز برای ساخت موسیقی این فیلم نامزد دریافت بهترین موسیقی متن از همین جشنواره است. پیمان معادی پیش از این جایزه بهترین طرح را برای همین فیلمنامه از جشنواره آسیا پاسیفیک دریافت کرده بود.

 

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x