در بخش رقابتی جشنواره فیلم تالین

کژال نماینده ایران

کژال نماینده ایران

سینمافا- فیلم سینمایی کژال به کارگردانی نیما یار به عنوان نماینده ایران به بخش رقابتی فیلمهای اول و دوم جشنواره شبهای سیاه تالین راه یافت .

به گزارش مشاور رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌ای این فیلم، جشنواره فیلم Taliin Black Nights Film Festival مهمترین جشنواره اروپای شمالی است و این جشنواره در کنار جشنواره هایی مانند برلین، ونیز، کن، سن سباستین و کارلووی واری جزء ۱۵ جشنواره فیلم برتر جهان محسوب می شود.

 «کژال» که قصه‌‌ای واقعی از دختری دانشجو است که در مرز کردستانِ ایران و عراق ناچار به کولبری می‌شود، در شرایطى سخت میان کولبرها و مناطق ناامن مرزی کردستان ایران و عراق تهیه شده است.

فیلم‌نامه «کژال» با بازی سمیرا زکائی و مریم بوبانی، توسط آرمین ایثاریان و طرحی از نیما یار به نگارش در آمده است و پخش بین المللی این فیلم برعهده ArtHouse Cinematheque به مدیریت مرجان علیزاده در کانادا است.

‎دیگر عوامل فیلم «کژال» عبارتند از: مدیران فیلمبرداری: امیر علی ویسی، افشین علیزاده، تدوین: سینا دور اندیشان، آهنگساز: امید رئیس دانا، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمد شاهی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پور اسفندیانی، طراح پوستر و عنوان بندی: آرمان خرمک و مشاور رسانه اى و روابط عمومى: میثم محمدى

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x