پروژه جدید کارگردان اسکاری «شکل آب»‌ و «هزارتوی پن»

گیرمو دل‌تورو انیمیشن «پینوکیو» را برای نت فلیکس می‌سازد

گیرمو دل‌تورو انیمیشن «پینوکیو» را برای نت فلیکس می‌سازد

سینمافا- «گی‌یرمو دل تورو» پس از کسب اسکار با فیلم «شکل آب» (The Shape of Water) اولین فیلم انیمیشن بلند خود را کارگردانی می‌کند. دل تورو برای تولید فیلم استاپ‌ موشن و موزیکالی بر اساس داستان محبوب «پینوکیو» با نت‌فلیکس به توافق رسید. وی علاوه بر نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی، این فیلم را کارگردانی می‌کند.

حوادث فیلم در دهه ۱۹۳۰ ایتالیا و همزمان با ظهور فاشیزم و قدرت گرفتن «بنیتو موسولینی» روی می‌دهد و تولید آن پاییز امسال کلید می‌خورد. دل تورو پیش از این در فیلم‌های «ستون فقرات شیطان» (The Devil’s Backbone) و «هزارتوی پن» (Pan’s Labyrinth) علیه حکومت‌های دیکتاتور موضع گرفته بود، اگرچه وقایع آن‌ها در دوران ژنرال فرانکوی اسپانیا روایت شد.

دل تورو در خصوص این پروژه می‌گوید: «هیچ فرم هنری به اندازه انیمیشن و هیچ کاراکتری در تاریخ به اندازه پینوکیو، مرا تحت تأثیر قرار نداده است. در داستان ما، پینوکیو نفسی پاک با پدری بی‌توجه است و در دنیایی غرق می‌شود که توان درکش را ندارد. او در سفری که در پیش می‌گیرد به فهم عمیقی از دنیای واقعی و پدر خویش می‌رسد.»

دل تورو پیش‌تر با سریال برنده امی «شکارچی‌ ترول‌ها» با شبکه ت‌فلیکس همکاری کرده بود و به زودی سریال انتولوژی و ترسناک «گی‌یرمو دل تورو ۱۰ دقیقه پس از نیمه شب تقدیم می‌کند» از او در این شبکه منتشر می‌شود. این پروژه پس از سرمایه‌گذاری سنگین نت‌فلیکس در حوزه برنامه‌سازی کودک تولید می‌شود، اقدامی که با آغاز به کار سرویس استریمینگ اختصاصی دیزنی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

دل تورو در تهیه «پینوکیو» با شرکت سازنده انیمیشن «بوجک هورسمن»، در نگارش فیلمنامه با «پاتریک مک‌هیل» و در کارگردانی با «مارک گوستاوسون» (آقای فاکس شگفت‌انگیز) همکاری خواهد کرد.

 

منبع: 30 نما

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x