اسکورسیزی سال آینده با «مرد ایرلندی» خواهد آمد

مارتین اسکورسیزی تجلیل می‌شود

مارتین اسکورسیزی تجلیل می‌شود

سینمافا- مارتین اسکورسیزی با دریافت جایزه فیلم موزه هنر مدرن در نیویورک تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رپ، موزه هنر مدرن در مراسم خیریه امسال که از طرف شرکت شانل برگزار می‌شود جایزه افتخاری خود را به مارتین اسکورسیزی اهدا خواهد کرد، این موزه در روز ۱۹ نوامبر از کارگردان برنده جایزه اسکارتجلیل می‌کند.

موزه هنر مدرن همچنین قرار است بین روزهای ۳۰ اکتبر تا ۷ نوامبر مجموعه‌ای از فیلم‌های مارتین اسکورسیزی را با تمرکز بر کارهای نیویورکی‌اش در شهر نیویورک به نمایش بگذارد.

در مجموعه موزه هنر مدرن ۲۰ فیلم از کارهای اسکورسیزی وجود دارد که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «آلیس دیگر اینجا زندگی نمی‌کند» «راننده تاکسی»، «نیویورک، نیویورک»، «گاو خشمگین»، «رنگ پول»، «رفقای خوب» و «رفتگان» اشاره کرد. فیلم‌های اسکورسیزی از نیمه دهه ۹۰ سوژه محوری نمایشگاه‌های متفاوتی در این موزه بوده‌اند.

«راجندرا روی» سرپرست بخش فیلم موزه هنر مدرن در بخشی از بیانیه خود مارتین اسکورسیزی را برای نوآوریش به‌عنوان فیلمساز و اشتیاقش به تاریخ سینما و حمایت شخصیش از سواد سینمایی، بزرگ‌ترین قهرمان سینما خواند.

او در ادامه گفت: اسکورسیزی یک عضو عزیز و وفادار خانواده موزه هنر مدرن است و ما خوشحالیم که یک بار دیگر به او خوش آمد می‌گوییم.

فیلم آینده مارتین اسکورسیزی «مرد ایرلندی» نام دارد که درباره قتل جیمی هافا است و رابرت دنیرو و آل پاچینو دو ستاره بزرگ سینما در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم قرار است سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس منتشر شود.

جولیان مور، تام هنکس، کیت بلانشت، آلفونسو کوارون، تیلدا سوئینتن، کوئنتین تارانتینو، پدرو آلمودوار، کاترین بیگلو، تیم برتون و باز لورمن از برندگان پیشین این جایزه هستند.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x