اولین پیشبینی‌ها برای اسکار نود و یکم در Awardswatch.com

فرهادی و فیلمش مدعیان جدی اسکار 2019

فرهادی و فیلمش مدعیان جدی اسکار 2019

سینمافا- با گذشت چند روز از برگزاری نودمین دوره ی اسکار، وب سایت های سینمایی از حالا پیشبینی های اولیه ی خود را برای دوره ی بعدی، منتشر کرده اند.

امسال بیشترین کنجکاوی ها برای ساخته های جدید دیمین شزل، آلفونسو کوارون، استیو مک کویین و مارتین اسکورسیزی است، اما نکته ی جالب حضور یک فیلم غیر انگلیسی زبان در این فهرست هاست: همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی.

وب سایت اواردزواتچ که جزو سه پایگاه معتبر پیشبینی و اخبار و تحلیل جوایز سینمایی محسوب می شود، از حدود پانزده فیلم به عنوان آثار مهم سال آینده نام برده که “همه می دانند” هم در بین آنها قرار دارد.
کارشناس سایت در توضیحاتی نوشته: اگر چه این فیلم هنوز پخش کننده ندارد، اما این موضوع چندان طول نخواهد کشید. با توجه به حضور سه نام در آن؛ اصغر فرهادی برنده ی دو جایزه ی اسکار برای “فروشنده” و “یک جدایی” و پنه لوپه کروز و خاویر باردم، نمی شود در برابر این فیلم مقاومت کرد. اما می توان انتظار داشت فراتر از بخش فیلم های خارجی زبان برود؟

این وب سایت در بخش دیگری هم مدعیان رشته ی کارگردانی اسکار را حدس زده و در چند بخش تقسیم کرده. نکته ی جالب اینکه اصغر فرهادی در کنار دیمین شزل، بری جنکینز و آلفونسو کوارون در جمع هفت کارگردان برجسته ی سرلیست قرار گرفته که بیشترین امید به فیلم هایشان وجود دارد.

بر اساس قوانین اسکار، نامزد شدن فیلم های خارجی زبان در رشته های دیگر مثل بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و غیره هم مانعی ندارد.
همه می دانند، هشتمین ساخته ی اصغر فرهادی احتمالا اولین نمایشش را در جشنواره ی کن پشت سر خواهد گذاشت. این فیلم به زبان اسپانیایی است و مشخص نیست از سوی ایران به اسکار ارسال خواهد شد یا اسپانیا.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x