جشنواره فیلم ونیز

استقبال فوق العاده از فیلم جدید گیرمو دل تورو/ آیا سومین مکزیکی هم اسکار خواهد برد؟

استقبال فوق العاده از فیلم جدید گیرمو دل تورو/ آیا سومین مکزیکی هم اسکار خواهد برد؟

سینمافا- نمایش فیلم “شکل آب” در دومین روز جشنواره ونیز با استقبال فوق العاده منتقدان همراه بود و با کسب نمره نود و هفت درصد بر اساس هشت نقد اولیه، از حالا به مدعی اسکار بدل شد.

این فیلم با بازی سالی هاوکینز، اکتاویا اسپنسر و دوگ جونز، داستانی آخر الزمانی با پس زمینه جنگ سرد را روایت می کند که طی آن دو زن آزمایشی را روی مردی که از جنس آب است انجام می دهند.

طی سال های گذشته آلفونسو کوارون برای “جاذبه” و الخاندرو گونزالس ایناریتو برای “بردمن” و “از گور برخواسته” اسکار کارگردانی را تصاحب کرده اند. نکته ی جالب اینکه وقتی ایناریتو جایزه اش را برای بردمن گرفت از خودش، کوارون و دل تورو به عنوان سه مکزیکی فعال در هالیوود اسم برد.
اگر دل تورو به اسکار کارگردانی دست یابد، سومین مکزیکی برنده ی این جایزه خواهد بود و البته چهارمین اسکارِ کارگردانی را طی پنج سال اخیر، برای کشورش به ارمغان می آورد.

با استقبالی که در اوایل تابستان از “دانکرک” نولان به عمل آمد، و نقدهای مثبت نوشته شده بر “شکل آب” دل تورو و “کوچک سازی” الکساندر پاین، به نظر می رسد رقابت سنگینی را میان این چند فیلم شاهد خواهیم بود و این در حالیست که هنوز فیلم های مهمی از آرونوفسکی و جرج کلونی در همین جشنواره ونیز در راه خواهد بود و فیلم های اسپیلبرگ، وودی آلن، ایستوود، لینکلیتر و خیلی های دیگر هم در ماه های آینده رونمایی خواهند شد.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x