با داوری داوود نماینده و صدرالدین شجره

فصل دوم «یک،دو،صدا» کلید خورد

فصل دوم «یک،دو،صدا» کلید خورد

سینمافا- تهیه کننده مسابقه «یک، دو، صدا» درباره جزییات تست اولیه این مسابقه که فردا انجام می شود توضیحاتی را ارایه کرد.
مهدی ساعی تهیه کننده «یک، دو، صدا» رادیو ایران درباره تست صدایی که در اولین مرحله از این مسابقه از شرکت کنندگان گرفته می شود، اظهار کرد: در حال حاضر در تدارک آماده سازی مرحله اول از فصل دوم مسابقه هستیم و روال برنامه به این ترتیب است که برای ورودی افراد یک تست اولیه می گیریم که فردا پنجم بهمن انجام می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله اولیه متنی به شرکت کنندگان ارایه می شود و اگر آنها بتوانند از سه داور ما سه چراغ بگیرند می توانند به مرحله دوم راه یابند.

ساعی درباره جزییات این تست صدا یادآور شد: این دومین فصل از مسابقه گویندگی و اجرای «یک، دو، صدا» است که حدود ۱۲۰۰ نفر در این مرحله ثبت نام کرده اند و ما فردا به ترتیب اولویت ثبت نام از ۴۰۰ نفر تست می گیریم.

وی همچنین با اشاره به داوران این دوره از مسابقه و حضور پیشکسوت هایی چون داوود نماینده و صدرالدین شجره یادآور شد: هدف ما این بود که در بحث داوری تنوع باشد و به چند نفر محدود نباشیم و به همین دلیل از حضور داوود نماینده و صدرالدین شجره بهره می بریم. فاطمه آل عباس هم به عنوان مجری رادیو ایران داور ثابت این مسابقه است.

تهیه کننده «کوی نشاط» اضافه کرد: داوود نماینده علاوه بر فعالیت در دوبله از گوینده های قدیمی رادیوست و چون در مرحله اول این مسابقه جنس صدا برای ما مهم است و او چون دوبلور است می تواند تشخیص دهد که چه صدایی می تواند مناسب این کار باشد.

وی در پایان درباره حضور صدرالدین شجره تصریح کرد: صدرالدین شجره در رادیو نمایش هم کارگردانی و هم گویندگی می کند. در این تست اولیه متنی به مخاطب داده می شود که بخش های مختلف آن لحن های گوناگونی از جمله خبر، شعر، حکایت و… می طلبد و شجره با توجه به لحن مورد نیاز می تواند توانمندی فرد را تشخیص دهد. فاطمه آل عباس نیز داوری اجراها را برعهده دارد و مرحله نیمه نهایی هم با همین داورها پیش می رود.

این برنامه که پیش از این فصل اول آن ضبط و در چند مرحله از شرکت کنندگان تست گرفته شد شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود.

 

اطلاع رسانی از طریق ایمیل
به من اطلاع بده در صورت:
guest
لطفا نام حقیقی خود را وارد کنید
آدرس ایمیلتان را وارد کنید
اگر وبسایت دارید، آدرس آن را وارد کنید

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

جست‌وجو

Generic selectors
فقط تطبیق کامل
جستجو در عناوین خبرها
جستجو در محتوای خبرها و گفتگوها
Post Type Selectors

ویدیو

در حال بارگذاری...

آخرین پست‌ها

سینمافا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x